d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Login Error > :s
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 10:09am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Nov 13 2008, 03:55pm)
Lijkt me enigszins tegenstrijdige strategie. Blizzard wordt nu alom uitgescholden; waarom zou je dan hun product kopen?


ja dat worden ze, maar wedden dat een groot deel TOCH wow gaat doen happy.gif

onder andere ik misschien, maar ik was het al een tijdje van plan
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 10:10am
Quote (Hendrick @ Thu, Nov 13 2008, 04:03pm)
Omdat veel mensen veel mensen kennen die WoW spelen.

Nu je toch geen Diablo meer speelt, kun je WoW kopen, en je kan meteen goed beginnen als je vrienden je een beetje helpen.


Misschien denkt Blizzard zo?



vouch, dit is precies waarom ik wow wil gaan doen xD
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Nov 13 2008 10:12am
Quote (Hendrick @ Thu, 13 Nov 2008, 18:03)
Omdat veel mensen veel mensen kennen die WoW spelen.

Nu je toch geen Diablo meer speelt, kun je WoW kopen, en je kan meteen goed beginnen als je vrienden je een beetje helpen.


Misschien denkt Blizzard zo?



Denk je echt dat een miljardenbedrijf zo'n simpele visie heeft?
Member
Posts: 1,491
Joined: Oct 6 2004
Gold: 190.65
Nov 13 2008 10:14am
Quote (kruispiloot @ Thu, Nov 13 2008, 04:10pm)
vouch,  dit is precies waarom ik wow wil gaan doen xD


ik ben al begonnen met het downloaden van de wotlk want ik krijg me cdtjes pas later en wil nu spelen biggrin.gif
maar ik heb de keys al dus mooi.
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Nov 13 2008 10:15am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Nov 13 2008, 04:12pm)
Denk je echt dat een miljardenbedrijf zo'n simpele visie heeft?


Yeap, why not?
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 10:17am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Nov 13 2008, 04:12pm)
Denk je echt dat een miljardenbedrijf zo'n simpele visie heeft?


als het werkt, waarom niet
Member
Posts: 22,507
Joined: Dec 10 2006
Gold: Locked
Warn: 10%
Nov 13 2008 01:42pm
gg wow happy.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Nov 13 2008 01:48pm
Quote (Hendrick @ Thu, 13 Nov 2008, 17:03)
Omdat veel mensen veel mensen kennen die WoW spelen.

Nu je toch geen Diablo meer speelt, kun je WoW kopen, en je kan meteen goed beginnen als je vrienden je een beetje helpen.


Misschien denkt Blizzard zo?



kan wel, en miss omdat jji het speelt en leuk vindt haal je vrienden erbij...
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Nov 13 2008 02:43pm
Quote (kruispiloot @ Wed, Nov 12 2008, 12:59pm)
echt he,  ik beschuldig je nergens van, maar iedereen is opeens aan ~50 k  fg kwijt,  me kale aars, ik had 3 gz chars, ben aan 1 k fg kwijtgeraakt en heb de rest op tijd verkocht tegen een zacht prijsje,  heb nu 3,6 k..  max zou 5k zijn geweest etc,  lijkt me sterk dat iedereen opeens 5 miljoen perm bugbelts ofzo heeft,  zag er zelfs 1 die beweerde ergens een acc van 400k fg kwijt te zijn geraakt :')  me bruine anjer ja


HIJ IS 50 K FG KWIJT , there u go with ur kale aars
ik had acces op zen acc ik weet wat hij heeft en wat niet ( of had sad.gif ) dus ga niet de stoere uithangen

e : je ganse acc vs 3.5 k moet ook niet veel waard geweest zijn die chars . een helm van 1 van men chars is al zowat dubbel waard dus wat is 50 k als je items hebt die ez 5-7 k each gaan?

ga hi!er maar eens zien naar 1 van zen chars :
http://z3.invisionfree.com/fg2/index.php?showtopic=311

This post was edited by cranium-sf on Nov 13 2008 02:47pm
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 02:49pm
Quote (cranium-sf @ Thu, Nov 13 2008, 08:43pm)
HIJ IS 50 K FG KWIJT , there u go with ur kale aars
ik had acces op zen acc ik weet wat hij heeft en wat niet ( of had sad.gif ) dus ga niet de stoere uithangen

e : je ganse acc vs 3.5 k moet ook niet veel waard geweest zijn die chars . een helm van 1 van men chars is al zowat dubbel waard dus wat is 50 k als je items hebt die ez 5-7 k each gaan?


lees donordog, ik zeg dus, ik beschuldig hem nergens van, fucking aansteller

en ik hang zeer zeker niet de stoere uit, het is maar wat jij als stoere ziet, misschien iemand die kankerblij loopt te doen over wat items die hij heeft op een online pixel spel en zich groter voelt dan iemand anders omdat zijn digitale items meer waard zijn in digitaal forumgoud, nee dan ben je pas de man hoor als je een helm hebt die meer waard is dan ik aan fg heb, get a fucking life als je daar zoveel waarde aan hecht happy.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll