Quote (CpTJenJen @ Tue, 11 Nov 2008, 18:33)
ja ik ben geen fan van HC door de lamers..
Tja het was vroeger anders , waar je kon rondlopen met je "uber" sorc of barb zonder bang te moeten zijn dat je insta pk'ed kan worden.
Dat waren nog is tijden, maar die zijn al laaang voorbij.
Hopelijk zal de D3 HC ook de moeite zijn.