d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoe 'clean' Ben Jij? > Botten, duped items, slaving, hacks etc
Prev12345614Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
May 23 2006 12:21pm
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 23 May 2006, 19:17)
Quote (Hellskin @ Tue, May 23 2006, 06:15pm)
hij zeikt graag mensen af is het zoveelste topic waarin ik zie dat hij dat doet.

Het is zijn goed recht. Ik ben zelf ook in die rol geweest op enkele fora. Alleen maakte ik geen spelfouten.

Iemand die het maken van spelfouten ziet als een criticum om al dan niet gewaardeerd te worden is niet meer dan een zielige, geobsedeerde lowlife.

Want laten we eerlijk zijn: als jij perfect schrijven ziet als een standaardnorm voor een kritiek uitende forumgebruiker, leef je in een fantasiewereld.
Member
Gold: 224.00
May 23 2006 12:24pm
Iemand die het maken van spelfouten ziet als een criticum om al dan niet gewaardeerd te worden is niet meer dan een zielige, geobsedeerde lowlife.

De neologismen vliegen me om de oren bij Canni.

Het gaat niet om waardering; het gaat om de rol die jij hier speelt. Mijn mening is dat je alleen commentaar mag geven als je zelf foutloos bent. Vandaar dat ik jou verbeter.

Want laten we eerlijk zijn: als jij perfect schrijven ziet als een standaardnorm voor een kritiek uitende forumgebruiker, leef je in een fantasiewereld.

Ja, helaas. Die norm dan, niet de vermeende fantasiewereld.
Banned
Gold: 0.01
Warn: 20%
May 23 2006 12:27pm
Pfft... jullie lijken wel politici.
Member
May 23 2006 12:33pm
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 23 May 2006, 19:24)
Iemanddie het maken van spelfouten ziet als een criticum om al dan nietgewaardeerd te worden is niet meer dan een zielige, geobsedeerdelowlife.

De neologismen vliegen me om de oren bij Canni.

Leuk hoor, ik ben blij dat ik je stof heb gegeven om morgen op school over op te scheppen.
"HEY JONGENS, IK HEB GISTEREN OP N FORUM IEMAND UITGELACHEN WANT HIJ MAAKTE NEOGLISMEN EN KDJFISMEN EN KAUKDJISMEN HAHAHA"
Ik ben er zeker van dat je op sociaal vlak even "foutloos" bent. smile.gif

Quote (Wuben[NM] @ Tue, 23 May 2006, 19:24)
Hetgaat niet om waardering; het gaat om de rol die jij hier speelt. Mijnmening is dat je alleen commentaar mag geven als je zelf foutloos bent.Vandaar dat ik jou verbeter.

Hahaha!

DUS jij redeneert dat NIEMAND EEN KRITIEK KAN UITEN tenzij hij/zij op ELK VLAK PERFECT IS?
Dus ik mag niet zeggen dat ik je een lowlife vind tenzij ik al m'n zinnen juist schrijf?
Hah.

Bedankt, je hebt bewezen dat je perfectie beperkt is tot het vormen van correcte zinnen. Laat het leggen van correcte verbanden maar over aan mensen die er wel toe in staat zijn.

Nog een vraagje: ben jij dan op alle vlakken perfect? Want als dat niet het geval is, mag je natuurlijk geen kritiek uiten.

Quote (Wuben[NM)

Ja, helaas. Die norm dan, niet de vermeende fantasiewereld.

Wees realistisch.
Member
Gold: 282.19
May 23 2006 12:48pm
Quote (xepolite @ Tue, May 23 2006, 06:10pm)
Ik vind mensen die een gevatte opmerking proberen te maken en daar vervolgens gigantisch in falen grappig.

Helemaal mee eens!

Over het onderwerp:

Nee, ik ben niet "clean".

- Goede vriend van mij is slave, waar ik ook wel eens hr's van krijg.
- Ben clonehunter (wat volgens mij ook niet "legit" is, aangezien de sojs niet "legit" zijn.
- Heb 24 cd-keys (Is dat wel of niet "legit"?, gebruik ze ook tegelijkertijd natuurlijk.)
- Gebruik 1 bot

Wat is het nut van "clean"/"legit" spelen als het hele spel al gigantisch "verneukt" is?

PS: Canni hou het 'on-topic' a.u.b. smile.gif
Member
May 23 2006 03:01pm
Quote (¢?NNI @ Tue, May 23 2006, 07:38pm)
Quote (triple_han @ Tue, 23 May 2006, 18:27)
Ik ben geheel clean.

Ben je dan van je heroïneverslaving af?

Ik bedoelde clean op d2.

Natuurlijk gelooft niemand dat, maar ik heb geen zin om de lijst op te noemen, die vul je zelf maar in.
Member
Gold: 224.00
May 23 2006 04:22pm
Quote (¢?NNI @ Tue, May 23 2006, 06:33pm)

Leuk hoor, ik ben blij dat ik je stof heb gegeven om morgen op school over op te scheppen.
"HEY JONGENS, IK HEB GISTEREN OP N FORUM IEMAND UITGELACHEN WANT HIJ MAAKTE NEOGLISMEN EN KDJFISMEN EN KAUKDJISMEN HAHAHA"

Ja, hoezo?

Ik ben er zeker van dat je op sociaal vlak even "foutloos" bent. smile.gif

Was het maar zo'n feest.

Hahaha!

DUS jij redeneert dat NIEMAND EEN KRITIEK KAN UITEN tenzij hij/zij op ELK VLAK PERFECT IS?

Nee.

Dus ik mag niet zeggen dat ik je een lowlife vind tenzij ik al m'n zinnen juist schrijf?

Jij neemt de rol van anonieme troll hier op je. Je kan alleen niet spellen; dat is mijn probleem met je.

Bedankt, je hebt bewezen dat je perfectie beperkt is tot het vormen van correcte zinnen. Laat het leggen van correcte verbanden maar over aan mensen die er wel toe in staat zijn.

Je neemt een forum op internet te serieus, darling.

Nog een vraagje: ben jij dan op alle vlakken perfect? Want als dat niet het geval is, mag je natuurlijk geen kritiek uiten.

Ik ben niet perfect, maar ik spel wel vrijwel foutloos. Ik verbeter iedereen bij wie ik het nodig vind. Je bent net als de rest, helaas. Had meer van je verwacht.

Wees realistisch.

Haha. Op een forum voor Nederlanders die toevallig een online spelletje spelen? Ik dacht dat jij die grap wel zou doorzien.

Zoals een mijner favoriete artiesten ooit zong:
"I don't know a soul who's not been battered
I don't have a friend who feels at ease
I don't know a dream that's not been shattered
Or driven to its knees
But it's alright, it's alright
For we lived so well so long
Still, when I think of the road we're travelling on
I wonder what's gone wrong
I can't help it, I wonder what's gone wrong"
Member
Gold: 13.38
May 23 2006 11:55pm
geen bots, geen maphack(of wat er ook allemaal is), en ik koop geen pixels~~

af en toe hier en daar wel s wat te veel gehad voor enkele items, en dr waren wel s gasten die wel heel erg veel lvlservices aan me offerden met veel verschillende accounts, voor een buitengewoon goeie prijs.

ben af en toe wel een beetje aan t scripten voor simpele autoit rommel zoals auradins die auras switchen in n geminimaliseerd venster,maar dit is slechts voor ecadutionele doeleinden.

ruben, simon and garfunkel was nou niet bepaald wat ik bij jou zou zoeken achter favoriete artiesten wink.gif
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
May 24 2006 12:56am
Ik heb 3x voor iemand gewerkt voor een shopje..
Heb gebot..
Heb gemaphacked..
Heb gedonate met geld wat ik heb verdiend met het verkopen van d2 spullen.. En had er uiteindelijk nog dikke winst op..
Het enige wat ik nooit heb gedaan is runes dupen.. sad.gif
Member
Warn: 20%
May 24 2006 01:14am
Maphack user
Bot user geweest en word het weer
Geen dupe
Geld donating ook niet

GoldDrol©

Chris Jr.
Go Back To Nederlands Topic List