Quote (¢?NNI @ Tue, May 23 2006, 06:33pm)
Leuk hoor, ik ben blij dat ik je stof heb gegeven om morgen op school over op te scheppen.
"HEY JONGENS, IK HEB GISTEREN OP N FORUM IEMAND UITGELACHEN WANT HIJ MAAKTE NEOGLISMEN EN KDJFISMEN EN KAUKDJISMEN HAHAHA"
Ja, hoezo?
Ik ben er zeker van dat je op sociaal vlak even "foutloos" bent.

Was het maar zo'n feest.
Hahaha!
DUS jij redeneert dat NIEMAND EEN KRITIEK KAN UITEN tenzij hij/zij op ELK VLAK PERFECT IS?
Nee.
Dus ik mag niet zeggen dat ik je een lowlife vind tenzij ik al m'n zinnen juist schrijf?
Jij neemt de rol van anonieme troll hier op je. Je kan alleen niet spellen; dat is mijn probleem met je.
Bedankt, je hebt bewezen dat je perfectie beperkt is tot het vormen van correcte zinnen. Laat het leggen van correcte verbanden maar over aan mensen die er wel toe in staat zijn.
Je neemt een forum op internet te serieus, darling.
Nog een vraagje: ben jij dan op alle vlakken perfect? Want als dat niet het geval is, mag je natuurlijk geen kritiek uiten.
Ik ben niet perfect, maar ik spel wel vrijwel foutloos. Ik verbeter iedereen bij wie ik het nodig vind. Je bent net als de rest, helaas. Had meer van je verwacht.
Wees realistisch.
Haha. Op een forum voor Nederlanders die toevallig een online spelletje spelen? Ik dacht dat jij die grap wel zou doorzien.
Zoals een mijner favoriete artiesten ooit zong:
"I don't know a soul who's not been battered
I don't have a friend who feels at ease
I don't know a dream that's not been shattered
Or driven to its knees
But it's alright, it's alright
For we lived so well so long
Still, when I think of the road we're travelling on
I wonder what's gone wrong
I can't help it, I wonder what's gone wrong"