d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lol
Prev12345614Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold: 430.00
Oct 16 2008 06:38am
Quote (GameAndWatch @ Thu, Oct 16 2008, 01:36pm)
666 Is 't geval v/d duivel, wist je dat? En DarkWing, O.a. het verhaal van de zanger. En de muziek ofc. Gozu gitaar^^!


ja wist ik heb het alleen gedaan omdat me d2 buddy mainpaige666 deed. deed ik heel simple met darkwing666^^
zat bij mijn geen rede achter.

maar nu een beetje lomp om 2.5 k fg te dokke om er darkwing er van te make^^
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 16 2008 06:48am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 12:38pm)
ja wist ik heb het alleen gedaan omdat me d2 buddy mainpaige666 deed. deed ik heel simple met darkwing666^^
zat bij mijn geen rede achter.

maar nu een beetje lomp om 2.5 k fg te dokke om er darkwing er van te make^^


^^! Sry, ben beetje inspiratieloos xD

This post was edited by GameAndWatch on Oct 16 2008 06:48am
Member
Posts: 7,375
Joined: Feb 15 2005
Gold: 48.37
Oct 16 2008 06:49am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 01:38pm)
ja wist ik heb het alleen gedaan omdat me d2 buddy mainpaige666 deed. deed ik heel simple met darkwing666^^
zat bij mijn geen rede achter.

maar nu een beetje lomp om 2.5 k fg te dokke om er darkwing er van te make^^


Lukt dat niet met die opbrengsten van je poker?^^Als je er toch niks anders mee doet..
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold: 430.00
Oct 16 2008 06:51am
Quote (Gwaithner @ Thu, Oct 16 2008, 01:49pm)
Lukt dat niet met die opbrengsten van je poker?^^Als je er toch niks anders mee doet..


ja straks wel maar ik moet eerst ff een fg buffer hebbe als ik nu iets verlies ben zo 1/3 van alles kwijt ik ga eerst ff veel fg make met fg maak je fg^^

dus dat komt nog.

dat heeft de toekomst in de hand knul^^
Member
Posts: 7,375
Joined: Feb 15 2005
Gold: 48.37
Oct 16 2008 06:53am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 01:51pm)
ja straks wel maar ik moet eerst ff een fg buffer hebbe als ik nu iets verlies ben zo 1/3 van alles kwijt ik ga eerst ff veel fg make met fg maak je fg^^

dus dat komt nog.

dat heeft de toekomst in de hand knul^^


Ja ik ben nog een jongetje!:( een knulletje!^^
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 16 2008 06:54am
Quote (Gwaithner @ Thu, Oct 16 2008, 12:53pm)
Ja ik ben nog een jongetje!:( een knulletje!^^


How Cute biggrin.gif
Member
Posts: 7,375
Joined: Feb 15 2005
Gold: 48.37
Oct 16 2008 06:55am
Quote (GameAndWatch @ Thu, Oct 16 2008, 01:54pm)
How Cute biggrin.gif


Spreek me niet tegen he knul!^^
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold: 430.00
Oct 16 2008 06:55am
Quote (GameAndWatch @ Thu, Oct 16 2008, 01:54pm)
How Cute biggrin.gif


hehehehe kans dat je ouder ben als ik is groot maar das de hele point niet.
knul^^ lol
Member
Posts: 7,375
Joined: Feb 15 2005
Gold: 48.37
Oct 16 2008 06:57am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 01:55pm)
hehehehe kans dat je ouder ben als ik is groot maar das de hele point niet.
knul^^ lol


Het was meer de hele post die denigrerend was. ^^ Daarom zulk sarcasme:P!
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold: 430.00
Oct 16 2008 06:59am
Quote (Gwaithner @ Thu, Oct 16 2008, 01:57pm)
Het was meer de hele post die denigrerend was. ^^ Daarom zulk sarcasme:P!


komen jullie vandaan?

ik noord holland noord
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345614Next
Add Reply New Topic New Poll