Quote (sK_Kabouter @ Mon, 13 Oct 2008, 10:42)
Maarja, wat houdt het merk in dit geval in? Alleen het merk, wat overgebleven liquide middelen of toch nog echte bezittingen?
Ik dacht dat er nog niet beslist was over de aandelen (of die BNP worden).
Quote (Demonsangel @ Mon, 13 Oct 2008, 11:37)
Nja ik had het dus over het Belgische deel, en met BNP zal Fortis Belgie niet meer bestaan, zelfs het merk niet.
'Het merk Fortis is een sterk merk, en zal dus behouden blijven'
Zo heb ik het gehoord op het VRT-nieuws.