d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Godverdomme
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Oct 12 2008 02:19pm
xd dit topic is gg
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 12 2008 02:22pm
CAN YOU CALL TEH TRANSLATOR PLXXXX???



''ok sir calm down teh numbah r 0906-FEAR''



Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Oct 12 2008, 08:19pm)
xd dit topic is gg


focken nerd.
om dit topic op te fleuren
http://www.youtube.com/watch?v=iC4lOdiV2jk
btw zal ik stoppen met dit forum? laatste tijd is het tog alleen maar close close close en het gebanned zijn van andere forum bevalt tot nu toe best goed.

This post was edited by jekankermoeder on Oct 12 2008 02:24pm
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Oct 12 2008 03:55pm
Nu gaat het tof worden, ZOmpy, leg eens uit, zonder to googlen, waarom Fortis bijna failliet is gegaan. Wat is een belangrijk gegeven?

Enneuh mensen voor je nog meer gaat gissen, het is dus wel BNP Paribas die het merendeel van de aandelen heeft.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Oct 13 2008 02:08am
Quote (Demonsangel @ Sun, 12 Oct 2008, 19:26)
Dacht het niet, Fortis bestaat niet meer.
Denk niet dat de aandeelhouders van het frans bedrijf zouden willen dat die van hun naar beneden gaan daardoor.
(Als het zo gaat, ik heb geen economie of w/e gedaan)
Soit, bij den hockey was er een die voor die bank werkte en zei dat ze het niet gingen doen.

Fortis is ontmanteld, maar het merk bestaat nog steeds (het Belgische deel althans) . Het Belgische deel is verkocht aan BNP (en een deel van de aandelen aan België). De Nederlandse tak van Fortis is gekocht door Nederland.
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Oct 13 2008 02:42am
Quote (Kanni @ Mon, 13 Oct 2008, 09:08)
Fortis is ontmanteld, maar het merk bestaat nog steeds (het Belgische deel althans) . Het Belgische deel is verkocht aan BNP (en een deel van de aandelen aan België). De Nederlandse tak van Fortis is gekocht door Nederland.


Maarja, wat houdt het merk in dit geval in? Alleen het merk, wat overgebleven liquide middelen of toch nog echte bezittingen?
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Oct 13 2008 03:37am
Quote (Kanni @ Mon, Oct 13 2008, 10:08am)
Fortis is ontmanteld, maar het merk bestaat nog steeds (het Belgische deel althans) . Het Belgische deel is verkocht aan BNP (en een deel van de aandelen aan België). De Nederlandse tak van Fortis is gekocht door Nederland.


Nja ik had het dus over het Belgische deel, en met BNP zal Fortis Belgie niet meer bestaan, zelfs het merk niet.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Oct 13 2008 03:52am
Quote (sK_Kabouter @ Mon, 13 Oct 2008, 10:42)
Maarja, wat houdt het merk in dit geval in? Alleen het merk, wat overgebleven liquide middelen of toch nog echte bezittingen?

Ik dacht dat er nog niet beslist was over de aandelen (of die BNP worden).

Quote (Demonsangel @ Mon, 13 Oct 2008, 11:37)
Nja ik had het dus over het Belgische deel, en met BNP zal Fortis Belgie niet meer bestaan, zelfs het merk niet.

'Het merk Fortis is een sterk merk, en zal dus behouden blijven'
Zo heb ik het gehoord op het VRT-nieuws.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Oct 13 2008 04:35am
Quote (jekankermoeder @ Sun, 12 Oct 2008, 22:22)
CAN YOU CALL TEH TRANSLATOR PLXXXX???



''ok sir calm down teh numbah r 0906-FEAR''

http://img513.imageshack.us/img513/633/ferre2.jpg



focken nerd.
om dit topic op te fleuren
http://www.youtube.com/watch?v=iC4lOdiV2jk
btw zal ik stoppen met dit forum? laatste tijd is het tog alleen maar close close close en het gebanned zijn van andere forum bevalt tot nu toe best goed.


ja
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Oct 13 2008 06:04am
Quote (Kanni @ Mon, Oct 13 2008, 11:52am)
'Het merk Fortis is een sterk merk, en zal dus behouden blijven'
Zo heb ik het gehoord op het VRT-nieuws.


Rofl!
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Oct 13 2008 06:09am
Valt het jullie ook op dat Zompy pas wegblijft uit een topic als hij weer eens vernederd is? Ik zie namelijk een patroon ontstaan.

Zompy for president!: http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=24576267&f=115&st=0#entry144305896

This post was edited by sK_Kabouter on Oct 13 2008 06:10am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll