d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 1 Ding Begrijp Ik Niet Over Racisten > Kom Inside
Prev12345629Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 29 2008 12:39pm
Quote (Kanni @ Mon, Sep 29 2008, 06:28pm)
1. Staat er ook bij hoeveel procent kansarm is, hoeveel procent van de arbeidsmarkt discrimineert? Die cijfers zijn eigenlijk heel logisch. Nu ja, sinds de Gazet Van Antwerpen de criminaliteitscijfers (bij allochtonen) zo'n 20% overschatte, geloof ik toch ook niet blind meer in alles wat er in de krant verschijnt. Dat deed ik immers nooit.
2. Wat wordt als 'crimineel' gedefinieerd? Valt handtasjes jatten en graffiti op de muur spuiten daar ook onder?


1) vind jij het een goed en geldig excuus dat wanneer iemand kansarm is dat hij dan maar crimineel wordt?
2) vind jij handtasjes jatten niet crimineel?
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 29 2008 12:41pm
Een neger komt toch uit het poepgat?!?!?

This post was edited by JWT on Sep 29 2008 12:41pm
Member
Posts: 6,782
Joined: Dec 4 2005
Gold: 0.00
Sep 29 2008 12:42pm
Quote (JWT @ Mon, Sep 29 2008, 07:41pm)
Een neger komt toch uit het poepgat?!?!?


omfg hou je mond man-.-
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 29 2008 12:46pm
Quote (mikexx2020 @ Mon, Sep 29 2008, 06:42pm)
omfg hou je mond man-.-
Waarom moet ik m'n mond houden? Denk je dat Nederlanders meer recht van stemmen hebben dan Antillianen? Hypocriet dat je bent.



PS: Ik ben zelf een zogenoemde 'neger'.


edit:Hellskin, ik kan Kanni z'n antwoorden al voorspellen. ^^
edit2: te laat, had toch gelijk.

This post was edited by JWT on Sep 29 2008 12:48pm
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Sep 29 2008 12:48pm
Quote (Hellskin @ Mon, 29 Sep 2008, 20:39)
1) vind jij het een goed en geldig excuus dat wanneer iemand kansarm is dat hij dan maar crimineel wordt?

Nee, want het is ook geen excuus.
Waar geen toekomstperspectief is, is de drempel lager om crimineel te worden.

Quote (Hellskin @ Mon, 29 Sep 2008, 20:39)
2) vind jij handtasjes jatten niet crimineel?

Natuurlijk, maar handtasjesdieven en moordenaars in dezelfde statistiek gooien lijkt me dom.
Member
Posts: 1,420
Joined: Feb 4 2007
Gold: 350.00
Sep 29 2008 01:03pm

ik ben het trouwens met kanni eens dat kansarme mensen een lagere drempel hebben om crimineel te worden, maar het zijn wel toevallig vaak de mensen met een bepaalde afkomst (marrokaans, anti's etc) terwijl allochtonen van andere bepaalde afkomsten veel minder tot geen problemen veroorzaken...

This post was edited by Duncan99 on Sep 29 2008 01:03pm
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 29 2008 01:08pm
Ok, ik wil ook even zeggen dat ik het ergens mee eens ben. Weet alleen nog niet met wat.
Member
Posts: 6,782
Joined: Dec 4 2005
Gold: 0.00
Sep 29 2008 01:17pm
Quote (JWT @ Mon, Sep 29 2008, 07:46pm)
Waarom moet ik m'n mond houden? Denk je dat Nederlanders meer recht van stemmen hebben dan Antillianen? Hypocriet dat je bent.



PS: Ik ben zelf een zogenoemde 'neger'.


edit:Hellskin, ik kan Kanni z'n antwoorden al voorspellen. ^^
edit2: te laat, had toch gelijk.


jij antiliaan rofl
Banned
Posts: 4,328
Joined: Nov 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Sep 29 2008 01:24pm
Quote (mikexx2020 @ Sun, 28 Sep 2008, 23:01)
ze haten negers
maar houden ervan om zwarte kleding te dragen etc.

willen ze dan niet gewoon zzwart zijn?:S


*facepalm*

Hoe dom racisten ook zijn, hun mening draait niet om een kleur; het draait om de eigenschappen die zwarten zogezegd hebben.
Ik weet het, racisten zijn zielig, maar zo zielig? Nee, echt niet.
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 29 2008 01:49pm
Quote (Kanni @ Mon, Sep 29 2008, 06:28pm)
1. Staat er ook bij hoeveel procent kansarm is, hoeveel procent van de arbeidsmarkt discrimineert? Die cijfers zijn eigenlijk heel logisch. Nu ja, sinds de Gazet Van Antwerpen de criminaliteitscijfers (bij allochtonen) zo'n 20% overschatte, geloof ik toch ook niet blind meer in alles wat er in de krant verschijnt. Dat deed ik immers nooit.
2. Wat wordt als 'crimineel' gedefinieerd? Valt handtasjes jatten en graffiti op de muur spuiten daar ook onder?


het stond in de ''vandaag'' als ik het me goed herinner...
het ging hier om cijfers verzameld bij politie per aangiftes per jaar ofzo en de cijfers kwamen uit het jaar 2003 maar het was nu erger OID.
crimineel gaat denk ik vooral over vandalisme/diefstal/gewelds delicten, wilde gok.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345629Next
Add Reply New Topic New Poll