d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lolol > Rene, Wtf
Prev1234569Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Sep 28 2008 03:17pm
Quote (jekankermoeder @ Sun, 28 Sep 2008, 21:31)
is de regiocode van een plaats.
Ah, ik snap.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 28 2008 03:18pm
Quote (Chlamydia @ Sun, 28 Sep 2008, 23:17)
Ah, ik snap.


Mijn mooie Mokum!
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 28 2008 03:21pm
Quote (Chlamydia @ Sun, Sep 28 2008, 09:17pm)
Ah, ik snap.
038A28, 6 letters. Z.W.O.L, yeah, nou check je method.

Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Sep 29 2008 04:37am
Quote (uNoTopia @ Sun, 28 Sep 2008, 21:12)
Hahaha nerd.


payback kan zwaar zijn vieze NEUS
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 29 2008 04:48am
Quote (reneisgoed1 @ Mon, 29 Sep 2008, 12:37)
payback kan zwaar zijn vieze NEUS


Vind je jezelf niet een beeeeeeeeeeetje kinderachtig?
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Sep 29 2008 05:05am
uhm neej dat is gewoon hoe het is 010>020 aller tijden
kijk maar naar beverwijk ajax laat hun vrienden in de steek
wij rennen niet weg wink.gif,,,
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 29 2008 05:09am
Quote (reneisgoed1 @ Mon, 29 Sep 2008, 13:05)
uhm neej dat is gewoon hoe het is 010>020 aller tijden
kijk maar naar beverwijk ajax laat hun vrienden in de steek
wij rennen niet weg wink.gif,,,


Volgens je profiel ben je 18. Klopt dat? Zo ja, vind je jezelf niet een beeeeeeeeeeeetje kinderachtig?
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Sep 29 2008 05:39am
ben 17 ja tellen is moeilijk he wink.gif volgens je warn ben je een nerdje dus wil je ff je smoel houden en op rotten kut jood dank je
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 29 2008 05:44am
Quote (reneisgoed1 @ Mon, 29 Sep 2008, 13:39)
ben 17 ja tellen is moeilijk he wink.gif volgens je warn ben je een nerdje dus wil je ff je smoel houden en op rotten kut jood dank je


Zeg dan gewoon 'ja'. Trouwens, wat is er met joden?
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Sep 29 2008 06:06am
ha-ha ff lache hoor nerdy
nou luister en huiver
heb je ook zo'n hekel uit die club uit amsterdam
sla ze op hun neuzen ja zo hard als het maar kan
want het leven duurt maar even alle joden aan het gasssssssssssssssssssssssssss
joden laten hun vriend alleen en rennen weg smile.gif en hebben grote neuze
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234569Next
Closed New Topic New Poll