Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, Sep 22 2008, 11:44am)
prima, ontbreekt nog steeds het geld...
dus wat valt er dan te verwedden?
helemaal niks.
serieus je bent kankerhopeloos en wijdt je HELE KANKERZIELIG LEVENTJE aan die rank 1 op de classic ladder WAAR NIEMAND GEEN RUK OM GEEFT serieus man, volges mij zijn er ook totaal geen mensen die jou gaan missen als je dood gaat. heb je naast de collegas in je lab uberhaupt nog mensen die je weleens IN HET ECHTE LEVEN spreekt?? kankertreurig gewoon serieus, vooral het gedeelte waarin je denkt dat je beter leeft als ons. volges mij is jou leven nog meer kanker als dat van zompy ouwe, wedden dat ik eerder ontmaagd word als jou lolol ben je eigenlijk wel ontgroend? hoeveel van jou salaris is er eigenlijk op gegaan aan bier. hoeveel vrienden heb je op hyves. heb je hyves.
ik wed dat jij eerder zelfmoord pleegt als je rank 1 poppetje op een of andere manier gedeleted word dan dat zompy dat doet omdat hij geen TT meer kan krijgen.
Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, Sep 22 2008, 10:05am)
al had je nou wat fg, had ik die weddeschap wel aangegaan..
maar je hebt niet veel om te verwedden... bel me maar wanneer je ouder en rijker bent.
nee sorry, ik heb wel betere dingen in mijn leven om maandsalarissen aan te besteden.