d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Kutzompy.
Prev1234
Closed New Topic New Poll
Banned
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 22 2008 10:08am
Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, Sep 22 2008, 11:44am)
prima, ontbreekt nog steeds het geld...
dus wat valt er dan te verwedden?
helemaal niks.

serieus je bent kankerhopeloos en wijdt je HELE KANKERZIELIG LEVENTJE aan die rank 1 op de classic ladder WAAR NIEMAND GEEN RUK OM GEEFT serieus man, volges mij zijn er ook totaal geen mensen die jou gaan missen als je dood gaat. heb je naast de collegas in je lab uberhaupt nog mensen die je weleens IN HET ECHTE LEVEN spreekt?? kankertreurig gewoon serieus, vooral het gedeelte waarin je denkt dat je beter leeft als ons. volges mij is jou leven nog meer kanker als dat van zompy ouwe, wedden dat ik eerder ontmaagd word als jou lolol ben je eigenlijk wel ontgroend? hoeveel van jou salaris is er eigenlijk op gegaan aan bier. hoeveel vrienden heb je op hyves. heb je hyves.

ik wed dat jij eerder zelfmoord pleegt als je rank 1 poppetje op een of andere manier gedeleted word dan dat zompy dat doet omdat hij geen TT meer kan krijgen.
Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, Sep 22 2008, 10:05am)
al had je nou wat fg, had ik die weddeschap wel aangegaan..
maar je hebt niet veel om te verwedden... bel me maar wanneer je ouder en rijker bent.

nee sorry, ik heb wel betere dingen in mijn leven om maandsalarissen aan te besteden.
Member
Gold: 7,720.00
Sep 22 2008 10:44am
afgezien van het feit dat er talloze spelfouten in je post staan, klopt er ook vrij weinig van en die staat taal tussen door doet jou afzien als een knul van 14 die denk dat zijn leven net een amerikaanse getto is.
dat niemand om hc cl lad geeft weet ik allang, want ik speel het al een tijd.
ik speel het omdat ik er om geef, maar dat gaat waarschijnlijk jouw besef te boven.

er zijn zeker wel veel mensen die mij missen aangezien ik een grote familie heb, waar ik ook goed contact mee heb.
ook spreek ik zat mensen in het echte leven, daar kan jij op geen enkele manier conclusief over trekken omdat je mij niet kent.
en het is wederom mijn mening dat ik vind dat ik beter leef. Ik leef niet in een wereld waarbij het gras groener is bij de buren. Mijn gras vind ik het groenst, maja dit valt weer in dat straatje van, buiten jouw besef.

je wilt gaan wedden dat jij eerder ontmaagd word dan ik.. dan heb je die bij voorbaad al veloren, aangezien ik al bijna 7jaar geleden ben ontmaagd.
laten we over ontgroenen dus maar niet praten, hè knul?

ook heb ik aardig wat bier en alcohol tot mij genomen, regematig ben ik te vinden in een lokaal cafe waar rock muziek word gedraaid, en je binnen rustig een joint kan roken onder het genot van een biertje.
en nee, ik heb geen hyves, maar als je een paar post terug leest zie je mij dit ook zeggen, dus ik snap niet helemaal waar deze vraag vandaan komt.

ook wil je wedden dat ik zelfmoord zou plegen als er wat met HC gebeurd.
dit is wederom zo'n weddenschap die je niet zult winnen, het is namelijk niet zo dat ik maar 1 char heb, en de heledag alleen met HC bezig ben.
maar dat kwartje valt heel erg langzaam.

dus wat je eens zou moeten doen, is voor de eerste keer je pik in een vrouw steken.
want ik denk dat daar het probleem van jouw gedrag vandaan komt.
en wellicht kan zij jou het één en ander bij brengen en vormen tot een degelijk persoon.

This post was edited by M[o]nkey[115] on Sep 22 2008 10:49am
Member
Gold: 1,725.00
Sep 22 2008 10:45am
Quote (jekankermoeder @ Mon, 22 Sep 2008, 18:08)
serieus je bent kankerhopeloos en wijdt je HELE KANKERZIELIG LEVENTJE aan die rank 1 op de classic ladder WAAR NIEMAND GEEN RUK OM GEEFT serieus man, volges mij zijn er ook totaal geen mensen die jou gaan missen als je dood gaat. heb je naast de collegas in je lab uberhaupt nog mensen die je weleens IN HET ECHTE LEVEN spreekt?? kankertreurig gewoon serieus, vooral het gedeelte waarin je denkt dat je beter leeft als ons. volges mij is jou leven nog meer kanker als dat van zompy ouwe, wedden dat ik eerder ontmaagd word als jou lolol ben je eigenlijk wel ontgroend? hoeveel van jou salaris is er eigenlijk op gegaan aan bier. hoeveel vrienden heb je op hyves. heb je hyves.

ik wed dat jij eerder zelfmoord pleegt als je rank 1 poppetje op een of andere manier gedeleted word dan dat zompy dat doet omdat hij geen TT meer kan krijgen.

nee sorry, ik heb wel betere dingen in mijn leven om maandsalarissen aan te besteden.

Maakt dat uit?

Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Closed New Topic New Poll