Quote (Demonsangel @ Thu, Sep 18 2008, 11:12pm)
Er zijn geen Nederlandstalige mods meer? Dus hoe kunnen die bende pipo's nu weten of wij tegen elkaar zitten te schelden.
Het zal wel toeval zijn dat telkens jij hier binnenvalt helft van Dutch locked is.
Misschien dat ik dan maar alles ga vertalen zodat dit hele forum geclosed word, zijn we overal vanaf.
Quote (Wuben[NM] @ Fri, Sep 19 2008, 10:31am)
NvM.
Lijkt mij ook beter ja.
Dat jij eens een keer je bek houdt.