d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Algemene Topic > Praat Heir Over Alles
Prev12345611Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Sep 19 2008 02:22am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, 19 Sep 2008, 10:13)
Je bent nog steeds een mietje, dus wat ben je veranderd?


Dat ik niet meer alles hier report.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 19 2008 02:31am
Quote (Zompy @ Fri, 19 Sep 2008, 10:22)
Dat ik niet meer alles hier report.


NvM.

This post was edited by Wuben[NM] on Sep 19 2008 02:31am
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Sep 19 2008 03:44am
Quote (Demonsangel @ Thu, Sep 18 2008, 11:12pm)
Er zijn geen Nederlandstalige mods meer? Dus hoe kunnen die bende pipo's nu weten of wij tegen elkaar zitten te schelden.
Het zal wel toeval zijn dat telkens jij hier binnenvalt helft van Dutch locked is.


Misschien dat ik dan maar alles ga vertalen zodat dit hele forum geclosed word, zijn we overal vanaf.

Quote (Wuben[NM] @ Fri, Sep 19 2008, 10:31am)
NvM.


Lijkt mij ook beter ja.
Dat jij eens een keer je bek houdt.

Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Sep 19 2008 03:46am
Quote (M[o]nkey[115] @ Fri, Sep 19 2008, 11:44am)
Misschien dat ik dan maar alles ga vertalen zodat dit hele forum geclosed word, zijn we overal vanaf.


wat zullen de niet-nederlanders wel niet zeggen van al dat; cancer..
aangezien nederland het enige land is wat met deze ziekte durft te schelden.
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Sep 19 2008 03:50am
Quote (M[o]nkey[115] @ Fri, Sep 19 2008, 11:46am)
wat zullen de niet-nederlanders wel niet zeggen van al dat; cancer..
aangezien nederland het enige land is wat met deze ziekte durft te schelden.


De fransen zeggen merde de engelsen zeggen shit.

Your retarded point might be?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Sep 19 2008 03:51am
Quote (Demonsangel @ Fri, Sep 19 2008, 11:50am)
De fransen zeggen merde de engelsen zeggen shit.

Your retarded point might be?


ben jij dom ofzo?
merde = bij ons kut
shit = bij ons shit
..... = bij ons kanker

vul die is in..
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Sep 19 2008 04:01am
Aapje,

Wat is het semantische verschil als je je teen stoot en je zegt "godverdomme", "kut", "shit" of "kanker"?
Wat is het semantische verschil als je een bijvoeglijk naamwoord kracht bij wil geven door de woorden "giga", "mega", "tering", "super" of "kanker"?

Waarom zou men zich beledigd moeten voelen, als het, in dit geval, betekenisloze woord "kanker" gebruikt wordt? Maar bovenal, hoe sneu ben je, als je "kanker" in een dergelijke context weet te ontwrichten en het te gaan verbinden aan een ziekte, waar al dan niet een bekende aan lijdt / is overleden?


chicken.gif

This post was edited by WemyNM on Sep 19 2008 04:04am
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Sep 19 2008 04:02am
Quote (M[o]nkey[115] @ Fri, Sep 19 2008, 11:51am)
ben jij dom ofzo?
merde = bij ons kut
shit = bij ons shit
..... = bij ons kanker

vul die is in..


Zzzzz je snapt dus niet dat elke taal zijn eigen woorden heeft en dat die dus niet altijd letterlijk kunnen vertaald worden.
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Sep 19 2008 04:10am
MELANOOOOOOOOOOOOOOOOOM

Klinkt niet half zo lekker.

Quote (M[o]nkey[115] @ Fri, 19 Sep 2008, 10:51)
ben jij dom ofzo?
merde = bij ons kut
shit = bij ons shit
..... = bij ons kanker

vul die is in..
Merde = shit, oetel.

This post was edited by Chlamydia on Sep 19 2008 04:12am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345611Next
Closed New Topic New Poll