d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lonen Jobstudenten Be/nl > Heunk
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 16 2008 11:33am
Quote (Zompy @ Tue, 16 Sep 2008, 18:09)
oe heeft ie het verdiend, via casino of illigaal? via internet of?


Is internet per definitie illegaal dan?
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 16 2008 12:11pm
Zompy, tyf in godsnaam op met je achterlijke vragen.
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Sep 16 2008 12:18pm
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 16 Sep 2008, 18:33)
Is internet per definitie illegaal dan?


Niet overal. De meeste pokersites zijn daarom gevestigd in bijvoorbeeld Oostbloklanden waar het gewoon legaal is. Geld ontvangen van dat soort sites is gewoon legaal.
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Sep 16 2008 12:22pm
ik kreeg 10,8x per uur 3,xx is echt niet de moeite om voor op te staan
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Sep 16 2008 12:26pm
Quote (JWT @ Tue, 16 Sep 2008, 20:11)
Zompy, tyf in godsnaam op met je achterlijke vragen.


Ik probeer te helpen, zou je ook is moeten doen...

Quote (Wuben[NM] @ Tue, 16 Sep 2008, 19:33)
Is internet per definitie illegaal dan?


Nee hoeft niet...
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 16 2008 12:28pm
Quote (Zompy @ Tue, Sep 16 2008, 06:26pm)
Ik probeer te helpen, zou je ook is moeten doen...
Doe ik wel bij mensen die het verdienen. Niet met een achterliggende bedoeling zoals jij. Die trusted tag heb ik al gehad.
En je helpt niet. Hij heeft meer last dan lust van je.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Sep 16 2008 12:34pm
Quote (JWT @ Tue, 16 Sep 2008, 20:28)
Doe ik wel bij mensen die het verdienen. Niet met een achterliggende bedoeling zoals jij. Die trusted tag heb ik al gehad.
En je helpt niet. Hij heeft meer last dan lust van je.


Heb jij een trusted tag gehad?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Sep 16 2008 12:36pm
Ik ook.

Pleeg je nu zelfmoord?
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 16 2008 12:41pm
wedden dat ik er ook 1 had kunnen krijgen als ik mijn slijm act volgehouden had? ik zal al vuistdiep in 1337 guild toentijds en 3x raden wie er allemaal trusted zijn nu, balakai - zelfs tot mod geslijmd lol -milot, en nog zowat iedereen in de top 20 van die guild.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 16 2008 12:45pm
Raad eens wie 1337 heeft gemaakt in eerste instantie?

This post was edited by MilkAndCookies on Sep 16 2008 12:46pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll