d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hiphop 6
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Sep 19 2008 02:17pm
Quote (JWT @ Fri, 19 Sep 2008, 22:12)
WOW! Badboy!! Dit is gewoon de eerste keer dat ik het bijna met je eens ben.

Kempi = Drie keer niks. Alleen ik zou het anders verwoord hebben. =)


Ik eerst ook niet, maar 'Du Zoon' is anders. ^^

http://www.youtube.com/watch?v=BR8pVFVCNjQ&feature=related

EUJ!

Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold: 0.00
Sep 19 2008 09:26pm


zieke beat,
één van Vinnie Paz' beste aggresieve rap
(liefst zo luid mogelijk luisteren biggrin.gif )
Member
Posts: 2,989
Joined: Sep 11 2008
Gold: 4,778.93
Sep 20 2008 09:16am
dudes dit zijn geen beats:P
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Sep 20 2008 09:30am
Quote (hauwert2 @ Sat, Sep 20 2008, 04:16pm)
dudes dit zijn geen beats:P


9 dagen geleden gejoined, en nu al 300 posts?

kankerzielig
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Sep 20 2008 09:37am
Quote (thomas1441 @ Sat, 20 Sep 2008, 17:30)
9 dagen geleden gejoined, en nu al 300 posts?

kankerzielig


En heel vervelend.
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Sep 20 2008 09:44am
Quote (JWT @ Fri, 19 Sep 2008, 21:12)
WOW! Badboy!! Dit is gewoon de eerste keer dat ik het bijna met je eens ben.

Kempi = Drie keer niks. Alleen ik zou het anders verwoord hebben. =)


Ook een beetje een sukkel die kempi:

Quote (Kempi)
Ik heb er wel zelf voor gekozen. Het is niet zo dat ik wonderen kan verrichten zoals Jezus dat deed, maar ik voel mee met wat hij heeft meegemaakt. Kijk, ik heb de bijbel gelezen en ik lijd ook aan bepaalde dingen. Toen Jezus op aarde kwam werd hij met liefde ontvangen, maar daarna werd hij gehaat. Soms wordt ik ook gehaat en zwartgemaakt in de media dus in dat stuk vind ik mezelf terug in Jezus. Je ziet dat ik achteraf gelijk heb gekregen om zo'n cover te maken, wat mij betreft een goede keuze.

http://www.partypeeps2000.com/news/9869/1/Weekend_Xclusive_Kempi_Ik_kan_mezelf_terugvinden_in_Jezus!!.aspx
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Sep 20 2008 01:01pm
Quote (Laurens)
Ook een beetje een sukkel die kempi:
Quote
Ik heb er wel zelf voor gekozen. Het is niet zo dat ik wonderen kan verrichten zoals Jezus dat deed, maar ik voel mee met wat hij heeft meegemaakt. Kijk, ik heb de bijbel gelezen en ik lijd ook aan bepaalde dingen. Toen Jezus op aarde kwam werd hij met liefde ontvangen, maar daarna werd hij gehaat. Soms wordt ik ook gehaat en zwartgemaakt in de media dus in dat stuk vind ik mezelf terug in Jezus. Je ziet dat ik achteraf gelijk heb gekregen om zo'n cover te maken, wat mij betreft een goede keuze.

Hij 'overdrijft' inderdaad wel wat, maar de link tussen bekendheid en negativiteit als gevolg, is er volgens mij wel.
Ik vind z'n album best goed, op enkele nummers na.

Nog leuk nieuws:
Quote (Defsounds)
Reps Confirm New Eminem Album May Hit Stores 4th Quarter
by JOKESTA
FRIDAY SEPTEMBER 19, 2008
After much speculation, Interscope records have finally confirmed that a new Eminem album is in fact under way and may very well be in stores before the end of the year.
According to Billboard, a representative for Interscope says there is no official release date nor a first single, but confirms that an album may come before the year's end.

Eminem recently stopped by his Shade45 radio station for a rare interview in which he says he has been "bangin out tracks" for the new album.

"I'm concentrating on my own stuff right now -just banging out tracks," Eminem said. "The more I keep producing, the better it seems I get. I start knowing stuff, learning the boards like the back of my hands."

The forthcoming LP may be one of the most important records of Eminem's career as it will be his return to music since 2004's Encore which although commercially successful, was found to be critically disappointing to many.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Sep 20 2008 01:44pm
Quote (thomas1441 @ Sat, 20 Sep 2008, 17:30)
9 dagen geleden gejoined, en nu al 300 posts?

kankerzielig


Group: Members
Joined: Sep 11 2008
Posts: 299 (32.4 per day)

Valt nog mee...
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Sep 20 2008 01:55pm
Quote (Zompy @ Sat, 20 Sep 2008, 20:44)
Group: Members
Joined: Sep 11 2008
Posts: 299 (32.4 per day)

Valt nog mee...


we zullen het maar toeval noemen

Group: Members
Joined: Sep 16 2007
Posts: 11,994 (32.4 per day)
Gold: 807.34
Trader: Not Rated
Guild: † E†erni†y †
Warn: (0%)
Last Seen: 10 minutes, 35 seconds ago
Local Time: 21:55
Last Post: 10 minutes, 58 seconds ago
Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold: 0.00
Sep 20 2008 02:30pm


zalige beat weer,
gewoon aggresieve introductie van de Pharaohs biggrin.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll