d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Uitgaan En School > Hoe Overtuig Ik Ouders
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 13 2008 12:05pm
bij iemand blijven pitten heb ik al vaak genoeg gedaan, mensen vinde dat kut als diegene elke zaterdag komt en dat kan ik goed begrijpen.
taxi is te duur...


MAAAARRRR ok komtie dan he: deze kut situatie heeft pluspunt


dit dorp is kut en we wilden al hele tijd weg
dus nu zegt me moeder ineens tegen mij, als jij een goed huis vind in breda evenduur als dit steun ik jou om daar naartoe te verhuizen... (HEHEHEHEHEHEHEHEE)
het is evenver naar me vaders werk. dus weet eigenlijk niet waarom het niet zou kunnen... *zoekt huis..

alleen mijn broertje zou dan met bus naar school moeten maar dit is zijn laatste jaar al.
Member
Posts: 4,665
Joined: Oct 7 2006
Gold: 0.00
Sep 13 2008 12:08pm
Quote (jekankermoeder @ Sat, Sep 13 2008, 06:05pm)
bij iemand blijven pitten heb ik al vaak genoeg gedaan, mensen vinde dat kut als diegene elke zaterdag komt en dat kan ik goed begrijpen.
taxi is te duur...


MAAAARRRR ok komtie dan he: deze kut situatie heeft pluspunt


dit dorp is kut en we wilden al hele tijd weg
dus nu zegt me moeder ineens tegen mij, als jij een goed huis vind in breda evenduur als dit steun ik jou om daar naartoe te verhuizen... (HEHEHEHEHEHEHEHEE)
het is evenver naar me vaders werk. dus weet eigenlijk niet waarom het niet zou kunnen... *zoekt huis..

alleen mijn broertje zou dan met bus naar school moeten maar dit is zijn laatste jaar al.


oke mooi tog;)
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Sep 13 2008 12:15pm
Quote (Wuben[NM] @ Sat, 13 Sep 2008, 19:59)
In ieder geval een stuk land zonder regering.

Twee vierkante meter land met twaalf regeringen.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 13 2008 12:22pm
Quote (Kanni @ Sat, 13 Sep 2008, 20:15)
Twee vierkante meter land met twaalf regeringen.


Toch heeft het zijn voordelen. Belgiƫ2 bijvoorbeeld: zij zenden over 20 minuten de geweldige film Snakes on a plane uit. Dan heeft je avond toch nog wat invulling, Edu!
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 13 2008 12:46pm
ik download mijn films en zet er ondertitels onder en draai ze op mijn divx ondersteunende dvd recorder op mijn hdtv zonder kwaliteitsverlies.
en anders heb ik nog mijn gehackte extragratis canaal digitaal packet met film 1 2 en 3 waarop ik dagelijks films kan kijken zonder geen cent te betalen


betere aan belgie:

vuurwerk
namaak guns
loon
ziekenhuizen
bier.

ik ben vanavond wel zoet met mijn memberaccount op wijlevensamen.com naar het engels vertaald, iemand betaald voor mij 24 dollar per maand. peter is ook al voorzien van een dergelijk account.

This post was edited by jekankermoeder on Sep 13 2008 12:47pm
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Sep 13 2008 01:19pm
examenjaar is eitje.. nja zoek werk.. ga een maandje verantwoordeliujk met je geld om.. dan kan je latenzien dat het kan, heb je geld zat om het altijd te doen ( mits je werk hebt )

suc6 ik ben naar cafe..
Member
Posts: 4,888
Joined: Jul 20 2008
Gold: 1.80
Sep 13 2008 02:52pm
Quote (jekankermoeder @ Sat, 13 Sep 2008, 13:11)

ik play sletjes
sletjes willen dat ik uitga


Ok eventjes om je waanzin op te heffen, het zijn dames en geen sletjes.
ten tweede, jij played elke avond met de negerjunk op breda station voor 70 cent voor "de bus" maar stiekem ga je een shot hero halen.
ten 3e Er zijn genoeg echte mannen, Bv. SV-virgo mannen, met brains enzo, die veel meer "sletjes"playen dan je rechterhand je eigen piemel vind.
Quote (jekankermoeder @ Sat, 13 Sep 2008, 13:11)

### [N] argumenten why i should go out###
de plaats waar ik woon is geen ruk te doen dus ik MOET naar breda.


Blijf AUB uit breda weg, kansloos figuur.
Maarja aangezien je daar vaker komt heb ik een liedje voor je: HIJ WORDT ONS PERSONEEL, HIJ WORDT ONS PERSONEEL....
of HUN GAAN OP PONYKAMP etc.
of DAAR WIL MEN HOND NIE OP!

This post was edited by Hustlegirl on Sep 13 2008 02:53pm
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Sep 13 2008 03:13pm
Quote (Hustlegirl @ Sat, 13 Sep 2008, 21:52)
Blijf AUB uit breda weg, kansloos figuur.
Maarja aangezien je daar vaker komt heb ik een liedje voor je: HIJ WORDT ONS PERSONEEL, HIJ WORDT ONS PERSONEEL....
of HUN GAAN OP PONYKAMP etc.
of DAAR WIL MEN HOND NIE OP!


Waaaaaar zijjjjjjjjn dieeee vrouwen dan?
Zijjjjj wooooorden fietsemakers!
Zijjjjj gaaaaan eeeen cursus doen!

alleen leuk tijdens de intro (van de universiteit)

anyway, eduard. Ik zou gewoon dat half uurtje fietsen. Als je gezopen hebt is een mp3speler genoeg vermaak. Je moet er wat voor over hebben natuurlijk! Een 18-jarige zou gewoon uit moeten kunnen gaan.

Op kamers gaan is altijd de beste oplossing natuurlijk.
Member
Posts: 4,888
Joined: Jul 20 2008
Gold: 1.80
Sep 13 2008 03:19pm
Eduard types zoals jij kunnen beter uitgaan in TWENTE ofzo, daar hebben ze hooizolders en kan je brommerskieken!
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Sep 13 2008 03:19pm
Quote (Hustlegirl @ Sat, 13 Sep 2008, 22:52)
Blijf AUB uit breda weg, kansloos figuur.
Maarja aangezien je daar vaker komt heb ik een liedje voor je: HIJ WORDT ONS PERSONEEL, HIJ WORDT ONS PERSONEEL....
of HUN GAAN OP PONYKAMP etc.
of DAAR WIL MEN HOND NIE OP!

Doe jij je nog steeds als meisje voor?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll