Quote (Wuben[NM] @ Wed, Sep 10 2008, 03:21pm)
Je hebt een rare definite van PvM en PvP. ik heb met alles een rare definitie in jouw ogen.
PvM = je speelt tegen de computer. niet wanneer je bots/hacks het werk laat doen dan vervalt je P (player)
PvP = je speelt tegen andere spelers. correct, dan pvm je met het doel te pvpe, dus is het niet pvm waar je aan doet, maar voorbereiding voor pvp.
Er bestaan geen pro's en noobs in dit spel o zeker wel, ik ben in de loop der jaren aardig wat echte pros tegengkomen, die jouw nog zullen doen verbazen. Het wordt niet competitief gespeeld kijk eens in ladder, of jij hebt een rare visie op competitief gedrag, dus pro's bestaan niet. vreemde conclusie trek je daar Iemand een noob vinden is iets wat jij vindt klopt maar dat zei ik ook al in de post die jij zo mooi qoute, dat staat los van wat de menigte vindt. gaap, zie me vorige commentaar
PvM staat los van of je een bot hebt klopt, heb ik ookal gezegd, of je een hoog lvl hebt of wat dan ook. Als je monsters doodmaakt, speel je PvM. dus al jij aan het duellen bent in blood moor, en er zitten wat monsters in de weg dus kill je ze ff, dan ben je pvm? bullshit
wubje toch..