d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Xepolite, In Godsnaam! > Of in wie zijn naam dan ook!
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
May 11 2006 08:07am
Quote (Host_of_sorrow @ Thu, 11 May 2006, 14:43)
Haha.
Vooral dat laatste deel vind ik heerlijk. "dan kan ik je toch wel classificeren als een nerdje wat niets beters te doen heeft"

Iemanddie mij een nerd noemt terwij hij zelf een diablo figuurtje in zijnsignature heeft staan is een hypocriet. Ik maak 2 posts per dag. Dat ishooguit 10 minuutjes. Kijk even naar je hele Diablo-bezigheid. Ook 10minuutjes per dag?
Laat me ook duidelijk maken dat ik momenteel examens heb, wat eigenlijk het enige is dat aanleiding geeft om hier te posten.

Jawant het Onderwerp op deze forum gaat voor een grote deel over diablo,dus is het neerzetten van een diablo character is relevant, zonder eendiepe gedachte erachter.

het feit dat je over stuur raakt omdat ik mijn mening over een spelletje zeg, maakt je gedrag belachelijk.

Het feit dat jij binnen blijft omexamens te leren zegt al genoeg, als je hele jaar oplet dan hoef je niet eens te leren, maar dat zal wel aan mij liggen..

1) ik neem aan dat de richting die jij volgde grotendeels praktijk was.
2) jij weet niets over het Belgisch educatief systeem
3) jij weet niet wat voor richting ik volg of wat die inhoudt
4) weet waarover je praat voor je iets zegt
5) is deze stelling een illustratie van je intelligentie?
Member
May 11 2006 08:19am
Quote (¢?NNI @ Thu, May 11 2006, 02:07pm)
Haha.
Vooral dat laatste deel vind ik heerlijk. "dan kan ik je toch wel classificeren als een nerdje wat niets beters te doen heeft"

Iemanddie mij een nerd noemt terwij hij zelf een diablo figuurtje in zijnsignature heeft staan is een hypocriet. Ik maak 2 posts per dag. Dat ishooguit 10 minuutjes. Kijk even naar je hele Diablo-bezigheid. Ook 10minuutjes per dag?
Laat me ook duidelijk maken dat ik momenteel examens heb, wat eigenlijk het enige is dat aanleiding geeft om hier te posten.

Jawant het Onderwerp op deze forum gaat voor een grote deel over diablo,dus is het neerzetten van een diablo character is relevant, zonder eendiepe gedachte erachter.

het feit dat je over stuur raakt omdat ik mijn mening over een spelletje zeg, maakt je gedrag belachelijk.

Het feit dat jij binnen blijft omexamens te leren zegt al genoeg, als je hele jaar oplet dan hoef je niet eens te leren, maar dat zal wel aan mij liggen..

Ik volg momenteel 2 opleidingen, naast mijn baanvan 36 uur bij shell

1.FCA, deze volgde ik voordat ik een dienstverband aan ging met Shell

2.VAPRO C, deze is relevant tot het geen wat ik nu uitvoer.

FCA Heb ik al betaald dus daarom maak ik hem eigenlijk af ondanks mijn interesse is vervlogen.

2 opleidingen met allebij veel theorie.

http://www.technicom.nl/opleidingen/VAPRO-Opleidingen/VAPRO_C/opleiding.html

het feit dat je over stuur raakt omdat ik mijn mening over een spelletje zeg, maakt je gedrag belachelijk

Ik toon nooit mijn emotie op internet, jou opmerking was dus misplaatst

This post was edited by Host_of_sorrow on May 11 2006 08:23am
Banned
Gold: 0.01
Warn: 20%
May 11 2006 08:46am
Quote (¢?NNI)
Geef ik je gelijk in. Hoewel ik van mening ben dat een idioot die wat onzin post minder leuk is om bezig te zien dan 4 verschillende mensen die overstuur zijn omdat ik wat slechts over hun spelletje zei.

Ach.. subjectief he? wink.gif

Quote (¢?NNI)
Ik ben er nochtans zeker van dat er op dit forum veel mensen te vinden zijn die dat van die Assasin belangrijker vinden dan de doodstraf. Het is allemaal subjectief.

Zielig, maar helaas wel waar. Laten we dan maar hopen dat mijn aanvaringen met mensen zoals jij, ik en anderen die ook zien dat dit gewoon een spel is geweest zijn.

Quote (¢?NNI)
True. Toch kan ik niet begrijpen dat je zo'n dingen niet gewoon kan negeren, of weglachen. Het is zo dat wanneer ik iets in hoofdletters zet, vet, uitroeptekens, een bijnaampje geef, dat enkel en alleen doe om iets te benadrukken. Wanneer ik iets duidelijk maak, en ik moet mezelf herhalen, doe ik dat door extra veel nadruk te leggen op het feit dat ik het al eerder gezegd heb.

Yep, dat heb je toen ook uitgelegd en ik stoor me er nu dus ook niet langer aan.

Quote (¢?NNI)
Ik begrijp wat je bedoelt, maar als er regels zijn die het tegendeel pleiten valt zoiets niet te rechtvaardigen. (klinkt allemaal heel belangrijk, is maar een forum)

Meh, ik weet het.. ik trek "helaas" aan het kortste eind. Jammer alleen dat wanneer ik ooit probeerde uit te leggen dat er iets niet deugde aan de regels ik ook gewarned werd.

Quote (¢?NNI)
Ik heb nooit de intenties had om je aan te vallen, hoewel dat misschien wel zo lijkt. En ik zeg enkel dat ik het belachelijk vind wat je in die diablo fora doet. Voor de rest praat ik niet slecht over je, jij bent een van de enige op dit forum die op een behoorlijk niveau kan discussiėren

Om maar op de manier te antwoorden wat een van de aanleidingen was tot mijn warns en dus dit topic;

Member
Jun 6 2006 09:06am
deze heeft 100% warn tongue.gif
http://forums.d2jsp.org/index.php?showuser=199869

This post was edited by drogehond on Jun 6 2006 09:08am
Member
Jun 9 2006 05:13pm
Quote (¢?NNI @ Thu, May 11 2006, 02:07pm)
Haha.

word je zelf nou niet moe van dat typen?

en omjezelf te bewijzen kom je toch niet verder mee. pixels blijven pixels natuurlijk.

waarom ga je hier eigenlijk op in? heb je verder niets te doen?

goed.. achja ieder zn hobby tongue.gif
Member
Jun 13 2006 10:15am
hij heeft er 100% atm ohmy.gif
Member
Gold: 340.90
Jun 13 2006 10:18am
Quote (drogehond @ Tue, Jun 13 2006, 05:15pm)
hij heeft er 100% atm  ohmy.gif

idd Oo knap gedaan hoor Hail.gif thumbs.gif stupid.gif
Member
Gold: 5,901.42
Jun 13 2006 10:21am
Quote (reneisgoed1 @ Tue, 13 Jun 2006, 17:18)
Quote (drogehond @ Tue, Jun 13 2006, 05:15pm)
hij heeft er 100% atm  ohmy.gif

idd Oo knap gedaan hoor Hail.gif thumbs.gif stupid.gif

zulle we wedstrijdje doen wie het eerst 100% heeft.. je hebt al een voorsprong xD
Member
Gold: 4.33
Jun 13 2006 10:27am
word je dan ni banned? :s
Member
Gold: 5,901.42
Jun 13 2006 10:28am
Quote (Toasts @ Tue, 13 Jun 2006, 17:27)
word je dan ni banned? :s

jwl xD twas best sarcastisch
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll