d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Liedje > Geef Mening, Plx
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 8 2008 03:50am
Quote (wuben)
EDIT: kankervette toekomstanalyse trouwens. Doe je die ook voor anderen?
No way, only4badboy's wub.gif
Maar thanks, veel spelfouten gezien? tongue.gif
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Sep 8 2008 05:52am
Haha, kankerharde diss naar Ericje.
Moest er om lachen, JWT!
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Sep 8 2008 06:09am
^^
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 8 2008 07:05am
Hahaha ;D
Member
Posts: 32,522
Joined: May 20 2007
Gold: 0.00
Sep 8 2008 07:16am
JWT jij bent echt grappig ik denk dat jij een gat in de markt hebt gevonden met die toekomst analyses

rij jij straks ook in een AUDI tongue.gif
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 8 2008 11:10am
waar is mijn SHIIIEEET U GONN' GET IT plaatje als ik hem nodig heb.
Member
Posts: 130
Joined: Jun 8 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Sep 8 2008 11:46am
Quote (JWT @ Mon, Sep 8 2008, 11:35am)
Je komt dus ongeveer op 18.500 euro per jaar uit BRUTO. (inclusief vakantiegeld). Dan kom je op ongeveer 12250 euro NETTO per jaar uit. Dat is gemiddeld rond de 1000 euro per maand. Woon je nog thuis? Ga ik wel vanuit... Stel, je geeft de helft uit aan tatoeages, piercings, eten, drinken en 0906-hotlines, dan hou je nog 500 over. Oke, hou dat een jaar vol en je hebt 5000 euro. Dat is goed genoeg voor een 2e handse Audi A3, nietwaar? PROPS MAN!
Die jaren erna moet je ook wegenbelasting, verzekering, onderhoud en benzine gaan betalen, dus hou je nog maar 300 euro over per maand. Als je dit doorberekent naar je jaarsalaris hou je niet denderend veel over BADBOY. Vervelend, dus meneertje moet de Audi verkopen om genoeg geld te sparen om later zelf een onderneming te gaan starten.

Na 10 jaar x 5000 euro te hebben gespaard heeft onze vriend eindelijk 50.000 euro. In de tussentijd heb je al wat salarisverhogingen gehad plus je moeder heeft je geadviseerd een spaarrekening te openen want dan zou je nog rente ontvangen! Je moeder vindt dat een strakker plan dan het in een roze biggetjes-spaarpot te bewaren met een groot gat aan de achterkant. Zo werd constant het geld nat, en om het nou iedere keer te drogen met een föhn is ook weer teveel van het goede. Nouja, laat ik een keer gul zijn: Je hebt 75000 euro gespaard. Je gaat weer naar de bank. Je kunt de overige 75.000 krijgen tegen een extra hoge rente, want ze vertrouwen jouw soort niet helemaal. Goed, je hebt 150.000 euro. Voor dat geld laat je een schuur bouwen in jullie achtertuin waar je je gereedschap kan opslaan. Moeder moest haar waslijn verplaatsen... = RUZIE = BITCHFIGHT. Goed, ik ga de rest van de details niet uitleggen, want dan ben ik over een half uur nog niet klaar. =( Dus dat terzijde. Je bent net begonnen. Je komt erachter de je wel veel afspraken maakt met eventuele nieuwe klanten, maar dat het eigenlijk nooit verder komt dan de eerste afspraak. Waarom? Omdat elke bejaarde griezelt van je rotkop. Ze zien het als een schande voor de buurt. Stel dat de buren dat monster in hun tuin zien! OH OH.

Dus eigenlijk faal je je hele leven lang. En pas als je de erfenis van je ouders krijgt kan meneer een Audi kopen. Maar dan wordt z'n rijbewijs voor z'n hele leven ingevorderd vanwege 'badboy-rijgedrag'.

EINDGOED, ALGOED. :hello!:


welk deel van een eigen bedrijf kunnen jullie lijertjes niet lezen?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 8 2008 11:52am
Quote (snuggery @ Mon, 8 Sep 2008, 19:46)
welk deel van een eigen bedrijf kunnen jullie lijertjes niet lezen?


Dit stuk:

Quote
Ondernemen is de laatste jaren steeds populairder geworden. Het afgelopen jaar zijn opnieuw meer mensen voor zichzelf begonnen dan in 2006, toen 84.000 mensen de stap naar zelfstandigheid zetten. Ondanks het stijgend aantal starters blijft het aantal ondernemers, volgens Robert J. Blom, ondernemersgoeroe, al jaren constant, namelijk zo’n 730.000.
Dat betekent dat er behalve meer starters ook meer afvallers zijn.

Vorig jaar zijn 8.800 bedrijven failliet gegaan en kwamen een ruwe 3.700 eenmanszaken in de schuldsanering terecht. Totaal dus ruim twaalfduizend mensen die gedwongen door de rechter moesten stoppen met hun bedrijf. Maar er stoppen ook veel mensen voordat het zo ver komt. Mensen die, terug in loondienst, hun schulden moeten afbetalen. Slechts een paar honderd ondernemers zijn zo succesvol dat ze vijf jaar na de start van hun bedrijf meer dan een ton verdienen.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Sep 8 2008 01:05pm
Quote (snuggery @ Mon, 8 Sep 2008, 19:46)
welk deel van een eigen bedrijf kunnen jullie lijertjes niet lezen?

Hoi.
Wie ben jij?
Member
Posts: 4,888
Joined: Jul 20 2008
Gold: 1.80
Sep 8 2008 01:19pm
Quote (jekankermoeder @ Sun, 7 Sep 2008, 20:36)
je vuile lijer moeder man
ga grasmaaien ofzo
nog meer muziek speciaal voor jou trouwes
http://www.youtube.com/watch?v=6zo1-XlazvY


Eduard heeft vast geen vrienden en daarom luisterd ie dit nummer heel de dag door.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll