d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hallo Iedereen Uit Dutch Forum > Nee Ik Ben Niet .....................
Prev1234568Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 1 2008 03:42am
Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, 1 Sep 2008, 11:32)
als dat de beste grap is die je kunt maken, kan je beter helemaal niet posten


oooh moet je nu huilen?


eerst schelden ze elkaar verot en nu lik je al zijn anus..

weet ik gelijk wat een anal"ist" is..

This post was edited by BadBoyDeGekste on Sep 1 2008 03:43am
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Sep 1 2008 03:46am
Quote (Demonsangel @ Mon, Sep 1 2008, 11:41am)
Vakken zijn niet overbodig, het is niet omdat je een saai beroep als het jouwe doet dat je geen geschiedenis latijn of grieks nodig hebt.
Die vakken zijn gewoon blokvakken en trainen het geheugen, wat handig kan zijn bij geneeskunde bvb, ook al hebben ze er niets mee te maken.
Talen heb je in het algemeen nodig, iemand die zaagt over het feit dat hij frans heeft moeten leren is gewoon een lul.

Wat zou jij dan op die leeftijd gedaan hebben als je niet naar school hoefde? Nog wat meer classichc chars maken?

School is ook een "sociale bedoeling" , je hebt er vrienden en leert er mensen kennen.
Iemand die niet graag naar school gaat heeft vaak geen vrienden en/of werd gepest.


ik heb het niet over niet naar school gaan,
dan moeten jullie echt beter leren lezen.
ik heb het over de niet goed besteede tijd.

frans is voor mij zinloos.
dus tel alle uren van frans die ik ooit heb gehad bijelkaar op,
en besteed die tijd aan dat wat voor elk persoon nuttig is.
in mijn geval dus scheikunde/wiskunde die ik op de werkplek wel toepas.
dan zou ik een slimmere/beter werknemer zijn geweest.
en tel er dan maar de uren van latij/grieks bij op..

als je al je energie in 1 ding stopt zal het veel meer groeien dan wanneer je het versprijd.
zoals dus op school word gedaan.

en het voorgezet onderwijs is geen basis meer, bullshit.

daar heb je een BASISschool voor.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 1 2008 03:51am
Ik pis over je moeder en schijt in je vaders bek, homo.

je bent te dom voor woorden

This post was edited by BadBoyDeGekste on Sep 1 2008 03:52am
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Sep 1 2008 04:06am
Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, Sep 1 2008, 11:46am)

frans is voor mij zinloos.
dus tel alle uren van frans die ik ooit heb gehad bijelkaar op,
en besteed die tijd aan dat wat voor elk persoon nuttig is.

Het is niet omdat jij je opsluit in een labo dat frans nutteloos is.
Ze kunnen, zoals eerder al gezegd, ONMOGELIJK een individueel programma geven voor iedereen, vooral nog omdat jij, en kom dit nu niet ontkennen, nog niet wist wat je later ging doen.
Stel nu dat er in frankrijk een nieuw toestel/techniek ontwikkeld is en je baas vraagt om een voorstelling of iets dergelijks, of een leerprogramma bij te wonen. Ga je dan zeggen: "Steek het in je reet, ik kan geen Frans."?
Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, Sep 1 2008, 11:46am)

en het voorgezet onderwijs is geen basis meer, bullshit.

daar heb je een BASISschool voor.

Zullen we ineens basisrekenen en leren lezen overslaan/naar kleuterschool schuiven en al integralen etc in basisschool doen?

Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, Sep 1 2008, 11:46am)

en tel er dan maar de uren van latij/grieks bij op..

Je snapt het dus niet hé, domme achterlijke imbiciel.
Je kan de wereld niet maken zoals jij wil, net zoals wij elke dag jouw onzin hoeven te lezen. Ja ik kan je posts negeren, maar dan kan ik evengoed hierbuiten blijven. Dit zou dan niet problemen oplossen zijn, mar ontwijken, wat jij zo graag doet.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 1 2008 04:11am
AAAAAH de dag dat Demonsangel een taalfout maakt is hier!!!!

in logica valt geen gelijk te behalen.

het is ook geen mening monkey boy het is een feit dat we scholing nodig hebben, natuurlijk krijg je onnuttigge dingen.

maar alles wat je moeder voor je kookt is ook niet lekker, wat een verspilde moeite is dat toch...

ondankbaar noem ik dat!

This post was edited by BadBoyDeGekste on Sep 1 2008 04:13am
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Sep 1 2008 04:16am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Sep 1 2008, 09:42am)
oooh moet je nu huilen?


eerst schelden ze elkaar verot en nu lik je al zijn anus..

weet ik gelijk wat een anal"ist" is..


Je hebt gelijk, je kan beter blijven schelden tot er een grote flame-war van komt dan je geschillen uitpraten.
Serieus kerel, spring eens onder een trein ofzo. Ik ga ook niet echt akkoord met de argumenten van Monkey, maar dat kan je ook op een andere manier duidelijk maken. Ik hoop dat je in het echte leven niet ook zo'n grote bek hebt.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 1 2008 04:21am
Quote (ReadyAimFire @ Mon, 1 Sep 2008, 12:16)
Je hebt gelijk, je kan beter blijven schelden tot er een grote flame-war van komt dan je geschillen uitpraten.
Serieus kerel, spring eens onder een trein ofzo. Ik ga ook niet echt akkoord met de argumenten van Monkey, maar dat kan je ook op een andere manier duidelijk maken. Ik hoop dat je in het echte leven niet ook zo'n grote bek hebt.


Weetje ik loop tenminste niet te gooien met het woord k*nker dus dat maakt mij al een beter persoon dan 50% op het dutch forum..

en ik hoop voor jou dat je mij nooit tegenkomt in "het echte leven" (wat het ook mag betekenen want dit forum is geen spelletje ofzo mja miss noemen kinderen zoals jij het zo..) dan mag je nog eens zo praten over voor de treinspringen en dan zal je zien dat ik niet alleen blaf..
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Sep 1 2008 04:23am
Haha. Kanker, een e-fight.
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Sep 1 2008 04:44am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Sep 1 2008, 10:21am)
Weetje ik loop tenminste niet te gooien met het woord k*nker dus dat maakt mij al een beter persoon dan 50% op het dutch forum..

en ik hoop voor jou dat je mij nooit tegenkomt in "het echte leven" (wat het ook mag betekenen want dit forum is geen spelletje ofzo mja miss noemen kinderen zoals jij het zo..) dan mag je nog eens zo praten over voor de treinspringen en dan zal je zien dat ik niet alleen  blaf..


Kom maar op, ik trek je tepelpiercing eruit en ram hem door je eikel biggrin.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 1 2008 04:51am
Quote (ReadyAimFire @ Mon, 1 Sep 2008, 12:44)
Kom maar op, ik trek je tepelpiercing eruit en ram hem door je eikel biggrin.gif


tandjes tuffen bedoel je
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234568Next
Closed New Topic New Poll