d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Blizzard 1 - Hellskin 0 > Voor Iedereen Die Niet Van Diablo Houd!
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Aug 28 2008 02:45pm
Quote (CpTJenJen @ Thu, 28 Aug 2008, 21:23)
ja, maar toch vind ik het maar gezeik.. dat die naam er is wil niet zeggen dat mensen gaan kijken.. en iedereen smeert iedereen onderling jsp aan, ik zit hier tenslotte door jou dennis tongue.gif wel met omweg via arjo maarja


Je zou het kunnen zien als reclame, en daar zijn regels aan verbonden. Anders zou ik niet weten waarom ze hier zo fel tegen zijn.

Maar goed, alsnog is het onzin.

This post was edited by uNoTopia on Aug 28 2008 02:46pm
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Aug 28 2008 03:38pm
Ik hoop echt dat je je items nog terug zal zien, maar ik vrees er eerlijk gezegd voor :/
Het zijn maar pixels, maar het is toch behoorlijk kut en ik weet dat je een paar indrukwekkende chars hebt.
Member
Posts: 32,522
Joined: May 20 2007
Gold: 0.00
Aug 28 2008 04:06pm
Quote (ReadyAimFire @ Thu, Aug 28 2008, 09:38pm)
Ik hoop echt dat je je items nog terug zal zien, maar ik vrees er eerlijk gezegd voor :/
Het zijn maar pixels, maar het is toch behoorlijk kut en ik weet dat je een paar indrukwekkende chars hebt.


krijg je niet meer terug
kamber verloor
zijn legit 08 valk
top 3 rings van nl
top 3 amu van nl
en nog veel meer shit op zijn acc
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 28 2008 04:16pm
Quote (ReadyAimFire @ Thu, Aug 28 2008, 09:38pm)
Ik hoop echt dat je je items nog terug zal zien, maar ik vrees er eerlijk gezegd voor :/
Het zijn maar pixels, maar het is toch behoorlijk kut en ik weet dat je een paar indrukwekkende chars hebt.


ag jah, het valt idd wel mee. tis jammer maar niet meer dan dat.
ik heb me er al bij neer gelegt dat ik het niet meer terug krijg.

Quote (misnomer @ Thu, Aug 28 2008, 10:06pm)
krijg je niet meer terug
kamber verloor
zijn legit 08 valk
top 3 rings van nl
top 3 amu van nl
en nog veel meer shit op zijn acc


dit was 1 van de 8 chars:
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=14533333&f=103

This post was edited by Hellskin on Aug 28 2008 04:17pm
Member
Posts: 32,522
Joined: May 20 2007
Gold: 0.00
Aug 28 2008 04:40pm
Quote (Hellskin @ Thu, Aug 28 2008, 10:16pm)


ja das wel een mooie char smile.gif had hem al eens gezien xD
maar ik geef je geen kans dat jij je acc terug krijgt en dat is eigenlijk wel jammer ><
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 28 2008 06:57pm
Quote (ReadyAimFire @ Thu, Aug 28 2008, 09:38pm)
Ik hoop echt dat je je items nog terug zal zien, maar ik vrees er eerlijk gezegd voor :/
Het zijn maar pixels, maar het is toch behoorlijk kut en ik weet dat je een paar indrukwekkende chars hebt.


bedankt voor je hulp heart.gif
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold: 430.00
Aug 29 2008 05:18am
Quote (Hellskin @ Thu, Aug 28 2008, 12:40am)
Vandaag wilde ik op m'n acc: www.d2jsp.org inloggen en kreeg het volgende te zien:


Login error: Your account has been closed (1)


ha, zo verlies ik ineens 80% van m'n pixel-fortune. best jammer.


je was closed op (1)

1 Grant of License. Blizzard hereby grants, and by using Battle.net you thereby accept, a limited, personal, non-exclusive license and right to use Battle.net using either a home, work or portable computer. Subject to the foregoing Grant of License, you may not remove any proprietary notices or labels on Battle.net without the prior consent, in writing, of Blizzard. Blizzard reserves the right for any reason to remove, without notice, any content of Battle.net received from users, including without limitation, bulletin board postings. Blizzard reserves the right to deny, at its sole discretion, any user access to Battle.net or any portion thereof without notice. Without limiting the foregoing, Blizzard retains the right to decline service to any user who violates the Battle.net Terms of Use.


kut streek^^

This post was edited by DarkWing666 on Aug 29 2008 05:24am
Aug 29 2008 05:52am
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 32,522
Joined: May 20 2007
Gold: 0.00
Aug 29 2008 05:56am
@pokerstars

ik zou je post maar even editen xD
ik weet dat hij die acc had maar op deze site is het niet toegestaan om naar andere sites te adverteren
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Aug 29 2008 08:22am
Quote (Hellskin @ Fri, Aug 29 2008, 12:57am)
bedankt voor je hulp heart.gif


No problemo wink.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll