d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Fitnes Vraagje > Zijn Er Hier Die Dit Doen?
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 1 2008 02:00pm
Quote (BroKedUde @ Thu, 28 Aug 2008, 00:51)
Ik ben 1.80-85 en weeg 60 kilo

Sta dus heel droog
Het probleem is dat mijn benen en kuiten niet meegroeien terwijl ik ze evenveel train als mijn bovenlichaam..
Mijn bicep + tricep zijn al even dik als mijn kuit, dit gaat dus goed..
Ik weet niet hoe al die oefeningen noemen dus zal ik proberen om ze goed uit te leggen tongue.gif
Mijn 'schema' ziet er als volgt uit:

Als start 10 - 15 minuten fietsen ( redelijk moe tongue.gif )
Dan doe ik zo'n oefening waar je op een toestel zit en je met je voeten een gewicht omhoog brengt ( weet niet hoe dit noemt sad.gif )
Dan doe ik zo'n oefening waar je op een toestel zit en je met je voeten tegen een plaat drukt en je jezelf weg drukt met gewicht erbij
Dan doe ik kuit oefeningen met een zittend toestel..

Ik kan geen Squat oefeningen doen omdat ik een ongeval gehad heb met permanente gevolgen voor mijn onderrug, dit doet tamelijk pijn en kan lang duren..

Ik vroeg mij af of het mss tijd word dat ik zo'n poeder koop met koolhydraten of met meer proteine gerichte ingredienten?
Of beinvloed dit de ganse lichaamsgroei?
Ik dacht dit mss enkel te nemen als ik mijn benen train?
Ik weet ondertussen al dat je ongeveer 5-7 dagen nodig hebt vooraleer je terug je benen kunt trainen omdat je ze anders overbelast ofzo..
Misschien weet iemand een andere oefening waar ik mijn benen en kuiten ' dikker ' mee kan maken?

Alvast dank smile.gif


je lichaam maakt genoeg proteine aan voor nu, dit is voor meer geavanceerde trainende
mocht je het toch denken te doen heb je kans op scheurende spieren die lelijk worden gevormd omdat ze te snel groeien
hoe oud ben je?
als je zo licht bent raad ik je aan flink te vreten! (vette troep)
en tegelijkertijd fitnissen zodat al die vetten omgezet worden in spiermassa
Member
Posts: 1,819
Joined: Jan 10 2008
Gold: 111.01
Sep 1 2008 03:19pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 1 Sep 2008, 20:46)
trainen betekent dat je je max juist overschrijdt toch!


je snapt toch ookwel dat als je traint, je max automatisch meer wordt.. dacht dat ik dat niet uit hoefde te leggen..

Gaat erom dat je steeds op je max traint, en je setjes / herhaling er mee kunt doen met de techniek onder controle..
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Sep 1 2008 11:46pm
1.80-1.85 m en 60 kg ... als je trained moet je ook iets eten hé ?

60/1.85²
= 17.5 ... je bent VEEEL te mager
moest je een 14jarig meisje zijn met dit BMI .. ze zouden zeggen dat je anorexia hebt...
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll