Quote (M[o]nkey[115] @ Wed, 27 Aug 2008, 15:00)
of je gelooft dat het beste spel al is gemaakt.
of je gelooft dat het beste spel nog gemaakt moet worden.
geef mij dan maar de eerste optie. ben ik ook nog eens meer tevreden met me games.
meer dan iemand die zit te wachten op iets wat misschien ooit nog eens gaat komen.
Dachten jouw ouders maar net zo bekrompen over hun eigen bestaan.
Quote (M[o]nkey[115] @ Wed, 27 Aug 2008, 18:01)
wat je zou moeten proberen, mocht je echt discussie willen voeren, is om een degelijk stukje tekst te schrijven met daarin
een intro, stukje over mijn mening, stukje over jouw mening, slot.
Dat is debatteren, sukkeltje.