d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Grote Gewicht Topic > Aka Dwergwerp Topic.
Prev12345623Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Aug 26 2008 12:41pm
Quote (MorphX @ Tue, 26 Aug 2008, 20:28)
heb je er vergunning voor?
anders report ik u meteen.


Ik mijd voorwerpen.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 26 2008 12:46pm
Nu we zo intiem zijn, moet er ook weer een meeting komen. Dan zal ik Kanni eens even flink in zijn billen knijpen.
Member
Posts: 3,690
Joined: Nov 30 2005
Gold: 0.00
Aug 26 2008 01:08pm
1.85 / 63kg

huh.gif
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 26 2008 01:18pm
Quote (Wuben[NM] @ Tue, Aug 26 2008, 08:46pm)
Nu we zo intiem zijn, moet er ook weer een meeting komen. Dan zal ik Kanni eens even flink in zijn billen knijpen.


Weer? Ik weet dat er al plannen gemaakt waren, maar is die meeting er dan uiteindelijk ook echt geweest?

This post was edited by Demonsangel on Aug 26 2008 01:19pm
Member
Posts: 4,665
Joined: Oct 7 2006
Gold: 0.00
Aug 26 2008 01:18pm
1.82 ofzo en 65-70 KG ofzo?? hmm tja lucht weegt niks;)
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 26 2008 01:20pm
Quote (weird_me @ Tue, 26 Aug 2008, 20:08)
1.85 / 63kg

huh.gif


wow rein leef jij ook nog jo? haha dat is zo lang geleden dat je me wss nieteens meer kent
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 26 2008 01:38pm
Quote (Demonsangel @ Tue, 26 Aug 2008, 21:18)
Weer? Ik weet dat er al plannen gemaakt waren, maar is die meeting er dan uiteindelijk ook echt geweest?


Nee, niet dat ik weet. Toen was het forum er nog heel anders aan toe. Mensen waren nog vriendelijk en je kon nog foto's posten zonder geflamed te worden.

Die tijden zijn over. Iedereen is vogelvrij!
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Aug 26 2008 01:59pm
Pas maar op Ruben, straks post ik nog een hele collectie van jouw fotos.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 26 2008 02:00pm
Quote (Chlamydia @ Tue, Aug 26 2008, 07:59pm)
Pas maar op Ruben, straks post ik nog een hele collectie van jouw fotos.
En ik van jou 1 bepaalde foto.

Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Aug 26 2008 02:01pm
Quote (JWT @ Tue, 26 Aug 2008, 21:00)
En ik van jou 1 bepaalde foto.
Jongguuuuhh, doe eens niet zo kut!

Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345623Next
Add Reply New Topic New Poll