d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Dilema > Meisjes.
Prev1234569Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 25 2008 03:37pm
mkay!


btw, wie loopt er hier te mierenneuken door al die topics te reporten voor zen trusted tag?
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 25 2008 04:02pm
Quote (edujackass @ Mon, Aug 25 2008, 09:37pm)
mkay!


btw, wie loopt er hier te mierenneuken door al die topics te reporten voor zen trusted tag?


misschien was het wel iemand die z'n trusted tag verloren is
Member
Posts: 32,522
Joined: May 20 2007
Gold: 0.00
Aug 25 2008 11:51pm
Quote (Hellskin @ Mon, Aug 25 2008, 10:02pm)
misschien was het wel iemand die z'n trusted tag verloren is


misschien......
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold: 430.00
Aug 26 2008 04:40am
Quote (edujackass @ Sun, Aug 24 2008, 08:20pm)
ok, vriend van mij heeft meisje
meisje hoeft vriend niet meer
ik vind meisje leuk
vriend is nog steeds flieft op meisje en wil dat ik er af blijf.

DILEMA.


als het uit is grijp je kans^^
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Aug 26 2008 12:54pm
Quote (edujackass @ Mon, 25 Aug 2008, 22:37)
mkay!


btw, wie loopt er hier te mierenneuken door al die topics te reporten voor zen trusted tag?


ik geloof dat je mij moet bedanken voor je 100% warn nu.
niet voor een TT, maar gewoon. Gerechtigheid?

voor de rest heb ik geen topics reported trouwens.

Quote (edujackass @ Sun, 24 Aug 2008, 03:52)
kanker op serieus het kan ons geen kankermoer schelen ohe goed je wel niet ben tin dit kankeroude kanker spelletje
kankernerd


cheers.

This post was edited by DuffmanX on Aug 26 2008 12:55pm
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 26 2008 01:33pm
Quote (DuffmanX @ Tue, 26 Aug 2008, 19:54)
cheers.


ik geloof dat je mij moet bedanken voor je 100% warn nu.
niet voor een TT, maar gewoon. Gerechtigheid?

voor de rest heb ik geen topics reported trouwens.

gerechtigheid??

goddamn.. je mag best wegblijven uit NLD fora van mij..
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Aug 26 2008 02:01pm
Quote (CpTJenJen @ Tue, 26 Aug 2008, 20:33)
ik geloof dat je mij moet bedanken voor je 100% warn nu.
niet voor een TT, maar gewoon. Gerechtigheid?

voor de rest heb ik geen topics reported trouwens.

gerechtigheid??

goddamn.. je mag best wegblijven uit NLD fora van mij..
Schele.

Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 26 2008 02:10pm
Quote (DuffmanX @ Tue, Aug 26 2008, 06:54pm)
cheers.
Kansloze mongool. Report mij ook maar jonge.
Quote (Hellskin @ Mon, Aug 25 2008, 08:20pm)
Als je niet naar feesten gaat heb je er ook niks te zoeken eigenlijk.
Als profielsite eigenlijk een beetje. Ach, iedere 'party' waar ik heenga registreer ik er niet. Alleen de speciale (hiphop) partys eigenlijk.
Quote (Hellskin @ Mon, Aug 25 2008, 03:03pm)
ha jou gedragingen op PF waren ook behoorlijk sletterig hoor
Ha, dacht het ff niet. Denk dat jij dingen hebt gelezen uit het verre verleden wat gewoon gein was. wink.gif
Quote
twan op partyflock........ LOLOLOLOL
Gast, het was 2 jaar geleden (toen ik een account aan had gemaakt) echt een hype hier. Al die mensen gebruikten het niet voor de feesten zoals Dennis dat doet. En ach, aangezien ik een trendhopper log ik alsnog iedere dag even in. Net als d2jsp & Hyves.

This post was edited by JWT on Aug 26 2008 02:11pm
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 26 2008 02:17pm
Quote (JWT @ Tue, Aug 26 2008, 08:10pm)
Ha, dacht het ff niet. Denk dat jij dingen hebt gelezen uit het verre verleden wat gewoon gein was..


ja idd. En of dat sletterig was
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 26 2008 02:23pm
Quote (Hellskin @ Tue, Aug 26 2008, 08:17pm)
ja idd. En of dat sletterig was
=)

Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234569Next
Add Reply New Topic New Poll