Quote (DuffmanX @ Tue, Aug 26 2008, 06:54pm)
cheers.
Kansloze mongool. Report mij ook maar jonge.
Quote (Hellskin @ Mon, Aug 25 2008, 08:20pm)
Als je niet naar feesten gaat heb je er ook niks te zoeken eigenlijk.
Als profielsite eigenlijk een beetje. Ach, iedere 'party' waar ik heenga registreer ik er niet. Alleen de speciale (hiphop) partys eigenlijk.
Quote (Hellskin @ Mon, Aug 25 2008, 03:03pm)
ha jou gedragingen op PF waren ook behoorlijk sletterig hoor
Ha, dacht het ff niet. Denk dat jij dingen hebt gelezen uit het verre verleden wat gewoon gein was.

Quote
twan op partyflock........ LOLOLOLOL
Gast, het was 2 jaar geleden (toen ik een account aan had gemaakt) echt een hype hier. Al die mensen gebruikten het niet voor de feesten zoals Dennis dat doet. En ach, aangezien ik een trendhopper log ik alsnog iedere dag even in. Net als d2jsp & Hyves.
This post was edited by JWT on Aug 26 2008 02:11pm