Quote (MilkAndCookies @ Mon, 25 Aug 2008, 16:09)
Leg gewoon uit.
Wat snap je niet?
Behoeftig jongetje.
Quote (edujackass @ Mon, 25 Aug 2008, 16:15)
hierbij verklaar ik dat wemy officieel plaats 2 heeft gehaald in mijn d2jsp haat top5. han staat nog altijd nummer1 en garben staat nu op 3
Kankervet.
Misschien dat je in paint een plaatje kan maken.
Natuurlijk ben ik benieuwd naar de volledige top 5 en verlang ik erkentelijkheid in de vorm van fg.
Je haat me?