Quote (M[o]nkey[115] @ Wed, Aug 20 2008, 09:24am)
jij bent toch klaar met haar?
dan zou het je niks moeten intereseren.
jouw deel van het verhaal is af; aan je vriend vertellen hoe zij is.
nu is het aan je vriend om zelf na te denken,
en aan jouw om zijn besluit te respecteren.
ook al vind j het niet tof wees blij voor je vriend. ook al is het je ex.
je kan vertelle wat ie niet moet doen.
meer niet. en je kan haar nog steeds kapot schelde als je zin heb^^.