d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 1 Jaar Zitten Voor Moord
Prev12345621Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 18 2008 05:33am
Quote (Demonsangel @ Mon, 18 Aug 2008, 10:27)
Euhm Cuba?


niet meer toch?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 18 2008 05:48am
Quote (WemyNM @ Mon, 18 Aug 2008, 11:42)
Stelletje autisten.

Waarom antwoord je niet op de vraag van Ruben, Aapmannetje?


Juist. Wel genoeg tijd om "China" te zeggen, maar geen antwoord op mijn simpele vraagje.
Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.00
Aug 18 2008 07:41am
Quote (Lebrut @ Mon, Aug 18 2008, 04:53am)
nou ik kwam vorige week in een vechtparij terrecht waar ik 2 man KO heb geslagen.....allleen door het feit dat zij met zen 4en 1 iemand sloegen....denk ik goed te doen. en die ene kere te helpen????...neee...ik 3 dagen de cel in en moet voorkomen voor zware mishandeling.


nederlandse wetgeving zuigt ook !


dat suckt wel
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,820.00
Aug 18 2008 08:06am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, Aug 18 2008, 01:48pm)
Juist. Wel genoeg tijd om "China" te zeggen, maar geen antwoord op mijn simpele vraagje.


beter lezen..
word er een beetje moe van mezelf te moeten qoute..
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 18 2008 08:08am
Quote (CpTJenJen @ Mon, Aug 18 2008, 01:33pm)
niet meer toch?


Waarom zouden ze een gevangenis in de guantanamo baai bij cuba verplaatsen naar china en die ook guantanamo bay noemen?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 18 2008 08:12am
Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, 18 Aug 2008, 16:06)
beter lezen..
word er een beetje moe van mezelf te moeten qoute..


Ik word er moe van dat jij ons laat smachten op een intellectueel, doordacht en goed onderbouwd antwoord. Komt het vandaag nog?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 18 2008 08:19am
Quote (Demonsangel @ Mon, 18 Aug 2008, 15:08)
Waarom zouden ze een gevangenis in de guantanamo baai bij cuba verplaatsen naar china en die ook guantanamo bay noemen?


china was jaloers.. purie kopiepasta daar tongue.gif
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Aug 18 2008 10:43am
belgische wetgeving trekt op niets...

maat van mij is in het ziekenhuis geslagen door 2 junkies met box-ijzers ... de politie vond het niet nodig verder onderzoek in te stellen aangezien de zaak niet ernstig genoeg was...
ik vind de regels van vroeger nog steeds veel effectiever: je vermoord iemand ... je krijgt zelf doodstraf ... problem solved
verkrachters: lul + handen eraf ... problem solved

nu kan je ook iemand verkrachten .. je gaat even in therapie .. en dan mag je weer iemand verkrachten ... therapie is trouwens nog gemakkelijk ook .. je word compleet verzorgt op kosten van de staat tot je door je psychiater weer vrijgelaten word.. dan kan je herbeginnen tongue.gif

Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 18 2008 10:59am
Quote (Falkerakatim @ Mon, Aug 18 2008, 06:43pm)
ik vind de regels van vroeger nog steeds veel effectiever: je vermoord iemand ... je krijgt zelf doodstraf ... problem solved

Zeer effectief jaja.
Het enige probleem is, en dit is een van de redenen waarom ze het hebben afgeschaft, is omdat als je dan iemand hebt vermoord je er zelf toch aangaat. Waarom dan toch niet zoveel mogelijk mensen in je graf meenemen? Het is niet dat ze je 1 keer per slachtoffer kunnen doden.
Quote (Falkerakatim @ Mon, Aug 18 2008, 06:43pm)
verkrachters: lul + handen eraf ... problem solved

nu kan je ook iemand verkrachten .. je gaat even in therapie .. en dan mag je weer iemand verkrachten ... therapie is trouwens nog gemakkelijk ook .. je word compleet verzorgt op kosten van de staat tot je door je psychiater weer vrijgelaten word.. dan kan je herbeginnen tongue.gif


Als je hun handen eraf kapt kunnen ze niet werken, dan gaan toch ok weer op kosten van de staat leven? Als ze dit niet zouden doen zouden ze toch ook een doodsvonnis krijgen?

Makes sense yo!
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 18 2008 11:08am
Quote (Falkerakatim @ Mon, 18 Aug 2008, 18:43)
belgische wetgeving trekt op niets...

1. maat  van mij is in het ziekenhuis geslagen door 2 junkies met box-ijzers ... de politie vond het niet nodig verder onderzoek in te stellen aangezien de zaak niet ernstig genoeg was...
2. ik vind de regels van vroeger nog steeds  veel effectiever:  je vermoord iemand ... je krijgt zelf doodstraf ... problem solved
verkrachters: lul + handen eraf ... problem solved

nu kan je ook iemand verkrachten .. je gaat even in therapie .. en dan mag je weer iemand verkrachten ... therapie is trouwens nog gemakkelijk ook .. je word compleet verzorgt op kosten van de staat tot je door je psychiater weer vrijgelaten word.. dan kan je herbeginnen tongue.gif

1. Klopt. Op dat vlak mag 't wel wat strenger zijn.
2. -Die 'regels' ken ik niet. Wanneer werden ze precies toegepast? Je 'vroeger was het beter'-theorietje is wel heel goedkoop.
-Helaas zijn de zaken haast nooit zo simplistisch als je ze voorstelt. Plus ik ben tegen de doodstraf, maar dat is een andere discussie.
-Wederom simplistisch, maar je hebt een punt als je stelt dat 90% van dat soort gevallen recidiveren. Daarom vind ik chemische castratie een goede oplossing.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345621Next
Add Reply New Topic New Poll