Quote (JWT @ Thu, 14 Aug 2008, 23:51)
Die gast die gefrustreerd werd omdat hij geen Diablo kon spelen, jwz.
Juiiiiiiiist.
Vandaag is hij alweer gefrustreerd. En hij post hier twee dagen.
Quote (Hustlegirl @ Thu, 14 Aug 2008, 23:27)
* SARCASME * Ik heet trouwens BOBBERT JAN NAAKTGEBOREN, nouw goed. * SARCASME *
Noem mijn echte naam of noem hem niet, niet iedereen was een jongetje toen hij geboren werd -.-

Goed. Maak je maar niet druk, Stefan.
This post was edited by Kanni on Aug 14 2008 04:01pm