Quote (edujackass @ Wed, 20 Aug 2008, 20:33)
heeft slam fm een standaard patroon voor zijn muziek?
en als ik mijn ''gemeemaak'' moest raten zou ik tog zeggen dat ik gemiddeld veel meemaak.
in deze vakantie dan igg, mijn hond heeft andere honden aangevallen, ik heb verschillende keren gesoliciteerd, me vriend zen fiets was gestolen waar we bij waren, en om de zaterdags gebeuren er ook nog retarded dingen tijdens/na het uitgaan.
Quote (Wikipedia (DUH))
Kinderen met PDD-NOS hebben vaak tekortkomingen in hun sociale vaardigheden. Ze kunnen moeilijk overweg met leeftijdsgenootjes. Kinderen met PDD-NOS hebben moeite om te laten zien wat ze voelen qua emoties. Ze hebben vaak moeite met het herkennen van emoties bij anderen en kunnen zich daar dan niet op aanpassen. Hierdoor ontstaat vaak de afstand die kinderen met PDD-NOS hebben tot leeftijdsgenootjes.
Vaak kunnen kinderen met PDD-NOS moeilijk fantasie van werkelijkheid scheiden; als ze bijvoorbeeld in een televisieserie iemand dood zien gaan, dan is deze volgens hen ook echt dood. Daarbij snappen ze vaak woordspelingen en uitdrukkingen niet, omdat ze alles heel letterlijk nemen. Als je bijvoorbeeld zegt dat de buurvrouw naast haar schoenen loopt, zal het kind met PDD-NOS naar de buurvrouw gaan kijken, of ze letterlijk naast haar schoenen staat, tenzij het kind de uitdrukking uitdrukkelijk al van buiten en binnen kent. Dit gebeurt vooral op jonge leeftijd. Ook denken kinderen met PDD-NOS vaak in hokjes, alles heeft een eigen plekje.
Ze zijn kankerwanhopig en hebben nooit seks