d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Frustratie!!!
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 16 2008 12:03pm
Quote (triple_han @ Sat, 16 Aug 2008, 11:36)
p.s. hij haat mij lekker en jullie (nog) niet, beter je best doen!

Ik vind 't zo zielig voor 'm. Hij is pas elf. Z'n hamster is nog ouder dan hem.
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 16 2008 03:41pm
Quote (sK_Kabouter @ Sat, Aug 16 2008, 05:57pm)
al maanden. don't disagree with the big guy.


Ik was dan ook een lange tijd weg en had je nog niet zien posten. smile.gif
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Aug 17 2008 06:07am
Quote (Demonsangel @ Sat, 16 Aug 2008, 22:41)
Ik was dan ook een lange tijd weg en had je nog niet zien posten. smile.gif


ach, ik ben geen uitzondering. Veel van de oude garde is niet blij met de nieuwe gang van zaken @ jsp en de grote baas kan niet zo goed tegen kritiek.
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 17 2008 07:23am
Quote (Kanni @ Sat, Aug 16 2008, 08:03pm)
Ik vind 't zo zielig voor 'm. Hij is pas elf. Z'n hamster is nog ouder dan hem.


Hij doet wel zen best hoor!
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=22326312&f=258

Echt van die constructieve antwoorden met argumenten die je gewoon niet kan weerleggen.

Quote (sK_Kabouter @ Sun, Aug 17 2008, 02:07pm)
ach, ik ben geen uitzondering. Veel van de oude garde is niet blij met de nieuwe gang van zaken @ jsp en de grote baas kan niet zo goed tegen kritiek.

Ik begrijp je hoor, het erge is dan ook dat hij er zelf niets van kan, hij heeft het meeste laten doen door andere mensen zelf het Fg systeem komt niet van hem.
Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.00
Aug 18 2008 12:59pm
Quote (Kanni @ Wed, Aug 13 2008, 09:53pm)
Dus als je vier uur geen Diablo kan spelen, geraak je gefrustreerd?


hehe kenmerk van een d2 addict
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 18 2008 08:49pm
sorry voor de off topic maar ik had net zon uber gestoorde dejavu moment
ik ging na een aflevering criminal minds weer achter de pc zitten

plotseling hoor ik in me hoofd het liedje nelly fortado - man eater dus ik krijg dat liedje in me hoofd.
ik start winamp en ik verbind naar slam fm, dit luister ik zo af en toe als ik me eigen playlist weer even zat ben.
en juist op het EXACTE moment speelt het liedje in mijn hoofd VERDER op slam fm live radio.

dit was tog wel zon 1 op de 10 miljard kans toestand. Vind het eigenlijk een beetje eng... zoals je bijvoorbeeld je speellijst in winamp met 300 liedjes af en toe kan weten welk liedje het volgende is... alsof ik dus dit leven al zoveel keer geleefd heb dat ik gewoon kan raden welke muziek er wanneer komt.


leipe shit ouwe.
serieus.
Banned
Posts: 647
Joined: Jul 14 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Aug 18 2008 09:09pm
Quote (sK_Kabouter @ Sun, Aug 17 2008, 12:07pm)
ach, ik ben geen uitzondering. Veel van de oude garde is niet blij met de nieuwe gang van zaken @ jsp en de grote baas kan niet zo goed tegen kritiek.


jo mijn oude acc was gebanned omdat ik zij dat ik motheroftwo nog niet eens zou vertrouwen met een ist rune xD

This post was edited by GayMail on Aug 18 2008 09:10pm
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Aug 20 2008 10:59am
Quote (edujackass @ Tue, 19 Aug 2008, 04:49)
alsof ik dus dit leven al zoveel keer geleefd heb dat ik gewoon kan raden welke muziek er wanneer komt.


Je maakt gewoon geen kanker mee; je hebt gewoon verdomd lang nodig gehad, voordat je de patronen in begon te zien.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 20 2008 12:33pm
heeft slam fm een standaard patroon voor zijn muziek?

en als ik mijn ''gemeemaak'' moest raten zou ik tog zeggen dat ik gemiddeld veel meemaak.
in deze vakantie dan igg, mijn hond heeft andere honden aangevallen, ik heb verschillende keren gesoliciteerd, me vriend zen fiets was gestolen waar we bij waren, en om de zaterdags gebeuren er ook nog retarded dingen tijdens/na het uitgaan.

This post was edited by edujackass on Aug 20 2008 12:35pm
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Aug 20 2008 12:41pm
Quote (edujackass @ Wed, 20 Aug 2008, 20:33)
heeft slam fm een standaard patroon voor zijn muziek?

en als ik mijn ''gemeemaak'' moest raten zou ik tog zeggen dat ik gemiddeld veel meemaak.
in deze vakantie dan igg, mijn hond heeft andere honden aangevallen, ik heb verschillende keren gesoliciteerd, me vriend zen fiets was gestolen waar we bij waren, en om de zaterdags gebeuren er ook nog retarded dingen tijdens/na het uitgaan.


Quote (Wikipedia (DUH))
Kinderen met PDD-NOS hebben vaak tekortkomingen in hun sociale vaardigheden. Ze kunnen moeilijk overweg met leeftijdsgenootjes. Kinderen met PDD-NOS hebben moeite om te laten zien wat ze voelen qua emoties. Ze hebben vaak moeite met het herkennen van emoties bij anderen en kunnen zich daar dan niet op aanpassen. Hierdoor ontstaat vaak de afstand die kinderen met PDD-NOS hebben tot leeftijdsgenootjes.

Vaak kunnen kinderen met PDD-NOS moeilijk fantasie van werkelijkheid scheiden; als ze bijvoorbeeld in een televisieserie iemand dood zien gaan, dan is deze volgens hen ook echt dood. Daarbij snappen ze vaak woordspelingen en uitdrukkingen niet, omdat ze alles heel letterlijk nemen. Als je bijvoorbeeld zegt dat de buurvrouw naast haar schoenen loopt, zal het kind met PDD-NOS naar de buurvrouw gaan kijken, of ze letterlijk naast haar schoenen staat, tenzij het kind de uitdrukking uitdrukkelijk al van buiten en binnen kent. Dit gebeurt vooral op jonge leeftijd. Ook denken kinderen met PDD-NOS vaak in hokjes, alles heeft een eigen plekje.

Ze zijn kankerwanhopig en hebben nooit seks
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll