d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Nieuwe Laptop > Aangezien Ik Tog Ga Werken..
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Aug 8 2008 03:59am
in belgie is het toch al rookvrij?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 8 2008 04:38am
In België is roken verboden in restaurants/tavernes (plaatsen waar eten wordt geserveerd) en jeugdhuizen waar geen sterke drank te koop is. Binnenkort komt verbod in cafés.
Ik kan wel leven met het rookverbod.
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Aug 8 2008 06:43am
Ik vind het toch wel wat jammer, een sigaretje kan best wel smaken in combinatie met een frisse pint. Maarja, mijn gezondheid kan er enkel wel bij varen. Alhoewel, het jeugdhuis waar ik meestal naartoe ga trekt zich gewoon geen fuck aan van het rookverbod.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 8 2008 07:32am
Quote (ReadyAimFire @ Fri, 8 Aug 2008, 14:43)
Ik vind het toch wel wat jammer, een sigaretje kan best wel smaken in combinatie met een frisse pint. Maarja, mijn gezondheid kan er enkel wel bij varen. Alhoewel, het jeugdhuis waar ik meestal naartoe ga trekt zich gewoon geen fuck aan van het rookverbod.

Ja, of: het jeugdhuis waar jij komt, valt niet onder die regel omdat het sterke drank verkoopt.
Ach, de één z'n vrijheid eindigt waar die van 'n ander begint. Ik snap wel dat anderen geen kanker willen krijgen door mijn sigaret, daar is m'n eigen genot onderschikt aan.
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Aug 8 2008 07:53am
Quote (Kanni @ Fri, Aug 8 2008, 01:32pm)
Ja, of: het jeugdhuis waar jij komt, valt niet onder die regel omdat het sterke drank verkoopt.
Ach, de één z'n vrijheid eindigt waar die van 'n ander begint. Ik snap wel dat anderen geen kanker willen krijgen door mijn sigaret, daar is m'n eigen genot onderschikt aan.


Ze verkopen inderdaad sterke drank, maar in principe hebben ze daar ook geen vergunning voor ^^
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 8 2008 09:58am
Quote (ReadyAimFire @ Fri, 8 Aug 2008, 15:53)
Ze verkopen inderdaad sterke drank, maar in principe hebben ze daar ook geen vergunning voor ^^

Godverdomde schande. Ik ga voor VB stemmen nu.

Hoe oud ben je, btw? Want in het jeugdhuis hier komen voornamelijk veertienjarige breezertjes.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 8 2008 11:29am
BREEZERTJESs!!

mijn mening over rookverbod (kopypasta natuurlijk)
Quote
Ik vind het niet cool dat er nu een rookverbod is. Persoonlijk rook ik niet maar het is jammer dat nu de helft van de mensen buiten moet staan voor hun siggaret. De rooklucht in cafe's hoorde gewoon bij het uitgaan. Zodra je thuis kwam na een zaterdag nacht ruikte je ook gelijk dat je een gezellige nacht heb gehad.. Ook prefereer ik rooklucht boven een zweetlucht.
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Aug 8 2008 12:52pm
Quote (edujackass @ Fri, 8 Aug 2008, 18:29)
BREEZERTJESs!!

mijn mening over rookverbod (kopypasta natuurlijk)


ruikte? sad.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 8 2008 12:54pm
ja want dan stonk je naar rook, en nu niet meer als je thuiskomt. vond het altijd wel een appart iets.
Member
Posts: 10,546
Joined: Nov 6 2007
Gold: 1.11
Aug 8 2008 03:17pm
Ik Haat Laptops xD
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll