d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Grote Negertopic Ik Bedoel Soliciteer Topic. > Polololol? ;d
Prev1234568Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Jul 31 2008 11:27am
ik wou dat je eens wat nieuws verzon, het is nu zelfs saai voor mij
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 31 2008 11:27am
idd. jij rookt elke dag verschillende soorten joints op dit forum.
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Jul 31 2008 11:29am
yawn

btw over dat overgewicht

ik zit volgens de bmi index nu 2 puntjes van een gezond gewicht af
Member
Posts: 12,109
Joined: Sep 2 2004
Gold: 13.38
Jul 31 2008 11:29am
Quote (edujackass @ Thu, Jul 31 2008, 03:48pm)
ze zeggen dan tegen mij maar het wrod een heel zwaar jaar blaaaaaaaaaat blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat heb je dan nog wel tijd voor je huiswerk blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat


welk huiswerk? 2e fase heeft zo zn voordelen, ook al weet ik niet hoe t op 2-jaar-in-1 jaarscholen is
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Jul 31 2008 11:38am
Quote (Rogier @ Thu, Jul 31 2008, 05:29pm)
welk huiswerk? 2e fase heeft zo zn voordelen, ook al weet ik niet hoe t op 2-jaar-in-1 jaarscholen is


een vriend van me heeft 4-5 havo in 1 jaar gedaan

hij had geen huiswerk maar moest wel elke dag van 9 tot 5 op school zitten
en als ie boeken vergat ofzo moest hij op zaterdag terug komen van 9 tot half 1

dus dan is er weinig tijd meer om te werken


This post was edited by Mischa on Jul 31 2008 11:39am
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jul 31 2008 11:47am
vind je het gek dat je niet aangenomen bent nadat je "nee laat maar" zei tegen een baantje as kassiere? Doh ik had je ook niet meer aangenomen hoor.


enne een jaar contract is geen probleem. als je het zat bent dan meld je je gewoon ziek. kom je niet meer opdagen. grijp je meiden bij de kont. etc.
dan ben je zo weg
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Jul 31 2008 11:47am
lol
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jul 31 2008 11:49am
Quote (Hellskin @ Thu, 31 Jul 2008, 19:47)
vind je het gek dat je niet aangenomen bent nadat je "nee laat maar" zei tegen een baantje as kassiere? Doh ik had je ook niet meer aangenomen hoor.


enne een jaar contract is geen probleem. als je het zat bent dan meld je je gewoon ziek. kom je niet meer opdagen. grijp je meiden bij de kont. etc.
dan ben je zo weg


Tja dat zal leuk staan op je Ceejveej. ohmy.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jul 31 2008 12:00pm
Quote (uNoTopia @ Thu, Jul 31 2008, 05:49pm)
Tja dat zal leuk staan op je Ceejveej. ohmy.gif


wie zegt dat je het op je cv moet zetten?
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 31 2008 12:08pm
Quote (Hellskin @ Thu, 31 Jul 2008, 19:47)
vind je het gek dat je niet aangenomen bent nadat je "nee laat maar" zei tegen een baantje as kassiere? Doh ik had je ook niet meer aangenomen hoor.


enne een jaar contract is geen probleem. als je het zat bent dan meld je je gewoon ziek. kom je niet meer opdagen. grijp je meiden bij de kont. etc.
dan ben je zo weg

OOH DIE IS ZOOOOO GOED
als ik er niks meer aan vind gewoon random meisjes in hun tieten grijpen/reet knijpen etc.. w000t. ga ik onthouden dude.

Quote (Rogier @ Thu, 31 Jul 2008, 19:29)
welk huiswerk? 2e fase heeft zo zn voordelen, ook al weet ik niet hoe t op 2-jaar-in-1 jaarscholen is


2de fase zuigt focking hard, ten eerste is de normering 3x strenger. (of dat is in vergelijking met 3de en 4de klas..)
enige wat beter is is dat je minder vakken hebt.
ik ben nu via een glitch zegmaar ;DDDDD ^_______________^ terug in de 1ste fase geconverted.

eigenlijk is het niet 2 jaar in 1 jaar.. het is meer gewoon voor mensen die van school moesten en tog nog een diploma willen en die kunnen dan heel havo in 2 jaar (eerst jaar alles herhalen en 2de jaar examenjaar zoals de 5de normaal gesproken is) en ik ga gewoon naar de 5de
dus TEHCNIS GEZIEN ben ik gewoon over!!! HOEZEE!

@ mischa, en dat is dan 20 kilo per puntje of wat

alberthein vereist btw geeneens een cv bij het soliciteren. je vult een blaadje in met gegevens geeft dat aan die mensen en ze bellen je terug zodat je langs kan komen. ja die kassa job heb ik flink vertyfd.. naja wilde zowiezo liever vakkenvullen en nu zijn mijn ouders ook overtuigd dat ik een heel jaar kan doen.

This post was edited by edujackass on Jul 31 2008 12:09pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234568Next
Closed New Topic New Poll