Quote (Hellskin @ Thu, 31 Jul 2008, 19:47)
vind je het gek dat je niet aangenomen bent nadat je "nee laat maar" zei tegen een baantje as kassiere? Doh ik had je ook niet meer aangenomen hoor.
enne een jaar contract is geen probleem. als je het zat bent dan meld je je gewoon ziek. kom je niet meer opdagen. grijp je meiden bij de kont. etc.
dan ben je zo weg
OOH DIE IS ZOOOOO GOED
als ik er niks meer aan vind gewoon random meisjes in hun tieten grijpen/reet knijpen etc.. w000t. ga ik onthouden dude.
Quote (Rogier @ Thu, 31 Jul 2008, 19:29)
welk huiswerk? 2e fase heeft zo zn voordelen, ook al weet ik niet hoe t op 2-jaar-in-1 jaarscholen is
2de fase zuigt focking hard, ten eerste is de normering 3x strenger. (of dat is in vergelijking met 3de en 4de klas..)
enige wat beter is is dat je minder vakken hebt.
ik ben nu via een glitch zegmaar ;DDDDD ^_______________^ terug in de 1ste fase geconverted.
eigenlijk is het niet 2 jaar in 1 jaar.. het is meer gewoon voor mensen die van school moesten en tog nog een diploma willen en die kunnen dan heel havo in 2 jaar (eerst jaar alles herhalen en 2de jaar examenjaar zoals de 5de normaal gesproken is) en ik ga gewoon naar de 5de
dus TEHCNIS GEZIEN ben ik gewoon over!!! HOEZEE!
@ mischa, en dat is dan 20 kilo per puntje of wat
alberthein vereist btw geeneens een cv bij het soliciteren. je vult een blaadje in met gegevens geeft dat aan die mensen en ze bellen je terug zodat je langs kan komen. ja die kassa job heb ik flink vertyfd.. naja wilde zowiezo liever vakkenvullen en nu zijn mijn ouders ook overtuigd dat ik een heel jaar kan doen.
This post was edited by edujackass on Jul 31 2008 12:09pm