d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Eduard!
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Jul 29 2008 02:13pm
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 29 Jul 2008, 15:54)
Wat?


Nou, ram is werkgeheugen, het aantal MB's dat je computer gebruikt om processen te draaien, zoals WoW. (ik neem aan dat je dit al wist maar toch zet ik het hier ff neer.)
Ik speelde eerst ook WoW op een computer met 512mb ram en dit was te weinig. Ik had heel wat FPS lagg en ik kreeg steeds een popup van windows waarin stond: "Onvoldoende virtueel geheugen".

Mart
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jul 29 2008 02:33pm
Virtueel geheugen is wat anders dan RAM (fysiek geheugen).
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Jul 29 2008 03:14pm
Quote (cranium-sf @ Tue, Jul 29 2008, 04:46pm)
liever wow nerd zonder leven dan dik hoor , het is vrij simpel om een leven op te bouwen als je stopt met wow maar afslanken zal wat anders worden ..
nuja zo zie ik het toch


nee, juist niet
met wat beweging en een juist dieet kan je wel afvallen, maar een puberteit in volledige isolatie doorbrengen en daardoor dus enorm veel sociale vaardigheden niet kunnen opbouwen is een stuk erger. Bron: mijn verslaafde broertje.

edit: en als je lang genoeg speelt word je vanzelf wel dik

This post was edited by Mischa on Jul 29 2008 03:15pm
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 29 2008 11:36pm
Quote (Mischa @ Tue, 29 Jul 2008, 21:14)
nee, juist niet
met wat beweging en een juist dieet kan je wel afvallen, maar een puberteit in volledige isolatie doorbrengen en daardoor dus enorm veel sociale vaardigheden niet kunnen opbouwen is een stuk erger.  Bron: mijn verslaafde broertje.

edit: en als je lang genoeg speelt word je vanzelf wel dik




Kan je nu je mond houden?

Quote (Eduard)
Quote (edujackass @ Tue, 29 Jul 2008, 19:54)
hmmmmmmmmmmmmmmmmmm
OJA doe een windows xp NLITE install, zorgt ervoor dat je windows xp installatie zegmaar iets van 100mb groot was ofzo en gebruikt ook maar helft van de ram omdat je dan functies weglaat
http://www.nliteos.com/ hier staat een site met guides over hoe het zou moeten werken, oja doe ook ff je driver van je vid kaart updaten dat kan ook nog 5 fps verschil opleveren als de driver van 2 jaar geleden vervangen word.
http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us daarzo gewoon je kaart kiezen en dan download. ff kijken.. ja je kan nog proberen je kaart over te clocken dat zal ook wat fps verschil maken
http://downloads.guru3d.com/download.php?det=163 download en installeer dat en dan doe je bij hardware eerst de memory omhoog en om de 10mhz ff spelletje starten om te kijken of het nog wel draait (in het begin kan je wel 40mhz stapjes maken.) daarna de memory helemaal omlaag en dan de core op dezelfde manier omhoog doen, daarna de core helemaal omlaag en dan de shader op zelfde manier doen en dan probeer je ze alle 3 op hun hoogste standen en dan een goeie combinatie vinden waardoor een spel stabiel blijft draaien. test naderhand wel ff met iets als bijv 3dmark en doe dan een paar keer opnieuw de test om te zien of hij het wel langer als een paar uur vol houd onder stres en niet te warm word. http://www.futuremark.com/download/3dmark06/ hierna sla je de boel op en vink je de setting aan dat hij zodra windows start de overclock instellingen gebruikt
hierna doe je je processor, je moet though eerst even kijken bij het opstarten op de ''delete'' toets drukken of F12 of F8 om in bios te komen en dan moet je zoeken naar jumperfree configuration of processor of ergens waar je FSB kan veranderen, als dit kan dan download je SETFSB en doe je hetzelfde als bij stap 1 en later vul je de maximale snelheid in in de bios - het kan nog ingewikkelder dat je ook de voltage omhoog doet maar dat leg ik wel uit als het uberhaupt mogelijk is om de processor snelheid te veranderen op een laptop moederbord wat ik betwijfel ><

EDIT/ er zijn bepaalde boze figuren die mijn forum gedrag nakijken om er sappige geruchten uit te vissen dus heb ik het gedeelte over meisjes ff weggehaald LOL sad.gif((
ik ben btw ff poepen.




WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?

Maarre, Bob, wat suggereer jij dan dat ik doe?

@Martiee; ooh op die fiets, oke, dus jij vindt ook dat ik een nieuwe processor moet kopen?

Edit: Dit is een gewone computer, geen laptop!

This post was edited by MilkAndCookies on Jul 29 2008 11:42pm
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Jul 30 2008 02:45am
je ziet alleen wat je wilt zien wink.gif
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Jul 30 2008 04:02am
Quote (Mischa @ Wed, Jul 30 2008, 08:45am)
je ziet alleen wat je wilt zien wink.gif


en jij ziet alleen je pens?
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 30 2008 04:06am
Eduard, dat heeft allemaal niet geholpen! Overclocken enzo, misschien moet ik toch maar nieuwe onderdelen kopen?
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Jul 30 2008 04:07am
Quote (Snielsje @ Wed, Jul 30 2008, 10:02am)
en jij ziet alleen je pens?


hoe lang heb je daar over moeten nadeneken?
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Jul 30 2008 04:09am
Quote (Mischa @ Wed, Jul 30 2008, 10:07am)
hoe lang heb je daar over moeten nadeneken?


evenlang als ik jou zag staren naar deze topic =(
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Jul 30 2008 04:10am
Quote (Snielsje @ Wed, Jul 30 2008, 10:09am)
evenlang als ik jou zag staren naar deze topic =(


okay, jammer dat ik niet aan topic staren doe, lezen is geen probleem voor mij

ik ga een joint roken doei
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll