d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Zijn Er Goede Nederlandse Clans? > Ik Zoek Er 1
Prev12345615Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 1 2008 11:35am
Quote (blacklist @ Fri, 1 Aug 2008, 17:06)
als je zo groot bekkie hebt duel me dan??


Diablo 2 staat reeds niet eens meer op mijn computer!

Maar je bent wél lelijk!
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 1 2008 11:35am
blacklist... je moeder is focking lelijk.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 1 2008 11:45am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, Aug 1 2008, 05:34pm)
Ik heb jou ooit ge5-0'd!

Wat voor chars heb je nu? Vooral geinteresseerd in lvl 49.


dat heb je ook, ik ben veel verbetered sins season III


atm heb ik een cheapass lvl 29 fissure druid @ ladder.


ik heb heel goed met lvl 29 chargers (heb er nog eentje van last season) maar heb vooral lvl 49's idd.

m'n ama van vorige ladder was ook best goed (49)
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Aug 1 2008 01:19pm
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 29 Jul 2008, 13:10)
DodendeSchreeuw! >: (


Wat heeft willy hier nou weer mee te maken. *confuus*! sad.gif
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Aug 1 2008 01:57pm
Quote (sK_Kabouter @ Fri, 1 Aug 2008, 20:19)
Wat heeft willy hier nou weer mee te maken. *confuus*! sad.gif


Nou! Hij had ooit een scammertag omdat z'n moeder ook een account had op jsp. :-D!

Trouwens, mac, what the hell is imba?! ohmy.gif

This post was edited by mUMmY- on Aug 1 2008 01:59pm
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Aug 1 2008 02:28pm
Quote (mUMmY- @ Fri, 1 Aug 2008, 21:57)
Nou! Hij had ooit een scammertag omdat z'n moeder ook een account had op jsp. :-D!

Trouwens, mac, what the hell is imba?! ohmy.gif


Imbalanced, WoW-term hoofdzakelijk.

This post was edited by triple_han on Aug 1 2008 02:28pm
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Aug 1 2008 05:06pm
Quote (mUMmY- @ Fri, 1 Aug 2008, 20:57)
Nou! Hij had ooit een scammertag omdat z'n moeder ook een account had op jsp. :-D!

Trouwens, mac, what the hell is imba?! ohmy.gif


dank. doe de groetjes aan Timo!
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 2 2008 06:50am
Quote (mUMmY- @ Fri, 1 Aug 2008, 19:57)
Nou! Hij had ooit een scammertag omdat z'n moeder ook een account had op jsp. :-D!

Trouwens, mac, what the hell is imba?! ohmy.gif


ImBaLaNcEd JeWeEtToCh, NeT zOiEtS aLs GoZu.
Member
Posts: 6,486
Joined: Dec 28 2007
Gold: 1,250.00
Aug 3 2008 04:29am
Mwaahh, tis miss niet zo'n goede clan, we zijn net begonne, een paar weken, HR-Clan
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Aug 5 2008 04:44am
Quote (Europe_Paul @ Sun, 3 Aug 2008, 12:29)
Mwaahh, tis miss niet zo'n goede clan, we zijn net begonne, een paar weken, HR-Clan


je wou er toch uit? ^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345615Next
Add Reply New Topic New Poll