d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Welk Is De Coolste Char Op Diablo Iii > Zeg Het Me!
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 6 2008 06:15am
Quote (NL-JOERI @ Sun, 6 Jul 2008, 13:08)
Dan weet jij meer dan ik...

Zoals Hier Toch?
http://forums.d2jsp.org/index.php?act=ST&f=276&t=7325262
Member
Posts: 15,784
Joined: Dec 11 2004
Gold: Locked
Jul 6 2008 11:52am
Quote (Kanni @ Sun, 6 Jul 2008, 14:15)


Ik had het over het ChEaR aCc gedeelte.
Member
Posts: 390
Joined: Mar 20 2003
Gold: 137.05
Jul 7 2008 04:11am
HUA SPLATTTTTTTTT

barb FTW
Member
Posts: 17,520
Joined: Jul 19 2005
Gold: 132.00
Jul 8 2008 12:00pm
barb ziet er vet uit
Member
Posts: 712
Joined: Apr 2 2006
Gold: 17.55
Jul 9 2008 08:41am
Elke persoon die "beiden" met een 'ij' schrijft daalt al meteen in mijn achting.
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jul 9 2008 08:45am
Quote (NL-JOERI @ Sun, 6 Jul 2008, 18:52)
Ik had het over het ChEaR aCc gedeelte.


Ik denk dat Wolfboy het nog wel weet =D
Member
Posts: 2,941
Joined: Jan 5 2007
Gold: 9,420.00
Jul 10 2008 05:57am
Tot nu toe nog onze Barbaar
Member
Posts: 12,109
Joined: Sep 2 2004
Gold: 13.38
Jul 13 2008 11:42am
Is het al duidelijk dat d3 maar 5 chars gaat hebben? Meh had gehoopt elk char uit d2 terugkwam +mss wat andere omdat het toch een vervolg op het verhaal van d2 is waar ook deze chars bestonden
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 13 2008 02:51pm
Quote (Rogier @ Sun, 13 Jul 2008, 19:42)
Is het al duidelijk dat d3 maar 5 chars gaat hebben? Meh had gehoopt elk char uit d2 terugkwam +mss wat andere omdat het toch een vervolg op het verhaal van d2 is waar ook deze chars bestonden


Yes, 5. Ga je spelen?
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jul 13 2008 02:54pm
Quote (sK_Kabouter @ Sun, Jul 6 2008, 10:45am)
Als ik me niet vergis werd jouw signature jarenlang opgesierd met de tekst "We CheAr Us AcCoUntS" en typte je tot voor kort OngEvEeR Zo.
Het spreekt dus voor zich dat jij vrij weinig recht van spreken hebt m.b.t. correct taalgebruikt.
Haha, ja. Dat klopt wel.

Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll