d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Discriminatie In D2 > Wat vind jij?
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 90.00
Apr 20 2006 02:41am
Ik heb er best veel problemen mee eigenlijk, helemaal in de chat, waar "Nazi's" met namen als WhitePower etc. roepen hoe erg ze die "Kutnegers" haten. Vraag je ze om argumenten echter, merk je meteen dat het gewoon gefrustreerde pubers zijn. "Waarom haat je negers dan?" "Ja gewOon! Het zyn kUt4ap3n!
Member
Gold: 897.00
Apr 20 2006 04:05am
Quote (ToxicWasted @ Thu, 20 Apr 2006, 10:41)
Ik heb er best veel problemen mee eigenlijk, helemaal in de chat, waar "Nazi's" met namen als WhitePower etc. roepen hoe erg ze die "Kutnegers" haten. Vraag je ze om argumenten echter, merk je meteen dat het gewoon gefrustreerde pubers zijn. "Waarom haat je negers dan?" "Ja gewOon! Het zyn kUt4ap3n!

Op internet kan je dat 't best gewoon negeren (mooie woordkeuze toch? happy.gif)
Je schiet er toch nix mee op om je daar druk over te gaan maken... Zoals hier al eerder gezegd is, mensen zeggen maar wat ze willen op internet, 't is toch heerlijk afstandelijk en anoniem. Lekker makkelijk.
Member
Gold: 0.00
Apr 20 2006 07:22am
Quote (ToxicWasted @ Thu, Apr 20 2006, 10:41am)

Verander je signature.
Member
Gold: 0.48
Apr 20 2006 07:45am
Quote (triple_han @ Thu, 20 Apr 2006, 14:22)

Verander je signature.

Waarom post je dit hier ipv hem pm'en?
Member
Gold: 897.00
Apr 20 2006 07:51am
Quote (Doggy-Style @ Thu, 20 Apr 2006, 15:45)

Verander je signature.

[sarcasme]Doggy, waarom post je dit hier ipv triple_han te pm'en? happy.gif [/sarcasme]
Member
Gold: 0.48
Apr 20 2006 07:52am
Quote (Ricket @ Thu, 20 Apr 2006, 14:51)
Quote (Doggy-Style @ Thu, 20 Apr 2006, 15:45)

Verander je signature.

[sarcasme]Doggy, waarom post je dit hier ipv triple_han te pm'en? happy.gif [/sarcasme]

[sarcasme]Ricket, waarom post je dit hier ipv mij te pm'en? happy.gif [/sarcasme]

Ik stop nu met mijn posts hieraan te verhogen

This post was edited by Doggy-Style on Apr 20 2006 07:53am
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Apr 20 2006 08:21am
Quote (Doggy-Style @ Thu, 20 Apr 2006, 14:45)
Ik
heb er best veel problemen mee eigenlijk, helemaal in de chat, waar
"Nazi's" met namen als WhitePower etc. roepen hoe erg ze die
"Kutnegers" haten. Vraag je ze om argumenten echter, merk je meteen dat
het gewoon gefrustreerde pubers zijn. "Waarom haat je negers dan?" "Ja
gewOon! Het zyn kUt4ap3n!

Verander je signature.

Zodat iedereen ook meteen kan zien dat het 'fout' is om een sig te hebben zoals die van ToxicWasted. :L
Member
Gold: 100.00
Apr 20 2006 08:45am
Ikzelf kom uit Rotterdam voor de genen die bekend zijn in rotterdam

Beverwaard/groot ijselmonde.

is een van de slechtere buurten van Rotterdam (en daarmee dus van nederland) en dat komt voornamelijk doordat het overgrote deel wat er woont onopgeleide kansarme allochtonen zijn in een uitzichloze situatie.
doordat ik hier ben opgegroeit heb ik toch wel de harde kant van de multiculturele samenleving gezien.
maar tot op de dag van vandaag ben ik nog GEEN rasist.

Ikzelf ben wel een actief politiek liefhebber, en dan niet de prietpraat politiek die er nu gevoerd wordt maar meer het eerlijke en harde beleid van bijvoorbeeld Rita verdonk (en dat is het dan ook nog net niet). Alhouwel rita een van de weinige is die nu in het kabinet zit die een beetje in de buurt komt van hoe ik het het liefts zou zien.

hierdoor kom ik ook in aanraking met verschillende rechtse partijen waar ik het soms wel en soms helemaal niet mee eens ben. En hier leer je natuurlijk ook een hoop mensen kennen. vaak ook skinheads en "echte nazi's" hoewel ik veel liever een niet nationalistche skinhead zie dan een nazi.

en die mannetjes die in Chat rondhangen met hun zogenaamde nazi verhalen? wat een lol die hebben er echt nog geen kaas van gegeten zijn gewoon nog nat achter de oren en zijn een beetje pre-puberaal dwars aan het doen.

Zolang je de mensen respecteren die jou respecteren en visa-versa is er volgensmij niet zoveel aan de hand.
Ik werk nu in de beveiliging met veel alochtonen en er zijn er een heel aantal die ik 100% vertrouw en die wanneer ik in de problemen ben mij assisteren en andersom.
er zijn ook zat mensen die mij niet accepteren omdat ik een nederlander ben kaal en trots om nederlander te zijn.
dat zijn mensen waar ik zo mijn vraagtekens bij zet. mensen die hier wel zijn, maar geen respect heeft voor een nederlander omdat hij trots is nederlander te zijn.

en tegenwoordig moet je op straat gewoon heel erg uitkijken. De keren dat ik door grote groepen in elkaar geslagen ben voor weinig tot geen rede (ik liep altijd alleen door rotterdam) zijn bijna niet meer te tellen. De ziekhuisbezoekjes evenmin. Heb zelfs vastgezeten na een vechtpartij (steekpartij, noodweer) en ben daardoor mijn baan bij de marine kwijt geraakt.

maak je niet druk over discriminatie op d2
overal wordt gediscrimineerd voorbeeld: Lady's night... en ga zo maar door.
zolang het niet uit de hand loopt is er niks aan de hand.

Hellskin

Banned
Warn: 30%
Apr 20 2006 12:04pm
correctie: wat zou jij doen als er een groepje MENSEN met mensen voor je staat...

sry hoor, maar wat je zegt IS discrimineren. Evenveel zwarten als blanken als chinezen doen zo'n dingen.
Je verdient 50% warn voor mijn part
Member
Apr 20 2006 12:14pm
Quote (sto- @ Wed, 19 Apr 2006, 21:59)
Quote (Ov2rkill @ Wed, Apr 19 2006, 08:56pm)
Quote (˘?NNI @ Wed, Apr 19 2006, 09:36pm)
Quote (sto- @ Wed, 19 Apr 2006, 21:05)
Quote (˘?NNI @ Wed, Apr 19 2006, 12:13pm)

2.
Racisme in een computerspelletje? Shit, ik dacht even dat 'k een
interessant topic gevonden had. Er is nooit écht sprake van "racisme"
als dat zich via een internetkabel voordoet. Elke 14 jarige puber die
ooit al eens is lastig gevallen door mensen met een donkerdere
huidskleur doet zich stoer voor door een aantal nietsbetekende
rascistische uitspraken uit te kramen... Via internet is elke
gefrustreerde puber stoer.

Hoe noem jij dit dan?

Een doordachte analyse.

Volledige veralgemening.
Btw, racisme hoe dan ook verspreidt blijft racisme.

Mee eens!

Wat ik wil zeggen is dat het geen puur racisme is, aangezien de hele "nazi-ingesteldheid" meer komt door frustratie dan het eigenlijke geloof in de stellingen ervan. En ik heb daarin over het algemeen gelijk. Er zullen natuurlijk ook échte racisten/nazi's/andere rommel tussenzitten die ik tot mijn spijt in m'n vorige post ben vergeten vermelden.

Mja, hoe dan ook, als je het over racisme wilt hebben vind ik dat nogal flauw om in verband te stellen met een computerspelletje. Want welke zelfrespecterende allochtoon speelt nu computerspelletjes? (daar bedoel ik niets mee)
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll