d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wie Is Deze Man? > Hardcore Classic #1?
Prev12345614Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 24 2008 06:15am
Quote (Kanni @ Tue, 24 Jun 2008, 13:03)
Als je hem suspend, krijgen we weer 'n yoghurt-situatie.


deze is hardnekkig die komt terug
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jun 24 2008 07:00am
Quote (JWT @ Tue, 24 Jun 2008, 13:50)
Nee, dat is zielig. Heb je z'n foto gezien?

Ja, lees mijn post maar, #23


Quote (Zompy @ Tue, 24 Jun 2008, 09:59)
Lol, we praten toch niet echt over bot's, maar hij gebruikt er waarschijnlijk wel een...

en btw: jij bent nog dommer van je had toch een trusted tag? ohmy.gif

ja ik ben veel dommer als jouw.

Wat heeft mijn trusted tag ermee te maken? Dat gebeurde omdat ik kritiek had op de huidige moderators, omdat ze niks fatsoenlijks doen. Bovendien kan ik er niet mee zitten, maar jij bent daarentegen constant aandacht van moderators aan het zoeken in het donor forum. Wil je daarom van je guild af? Zodat je bij een moderator in zijn guild kan zitten zodat je een hogere kans hebt op een trusted tag.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 24 2008 07:09am
Quote (triple_han @ Tue, 24 Jun 2008, 14:00)
ja ik ben veel dommer als jouw.

Wat heeft mijn trusted tag ermee te maken? Dat gebeurde omdat ik kritiek had op de huidige moderators, omdat ze niks fatsoenlijks doen. Bovendien kan ik er niet mee zitten, maar jij bent daarentegen constant aandacht van moderators aan het zoeken in het donor forum. Wil je daarom van je guild af? Zodat je bij een moderator in zijn guild kan zitten zodat je een hogere kans hebt op een trusted tag.


hmm als je het zo zegt wel ja ^^
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jun 24 2008 08:48am
Quote (CpTJenJen @ Tue, 24 Jun 2008, 15:09)
hmm als je het zo zegt wel ja ^^


Intended
Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.00
Jun 24 2008 09:32am
Quote (Falkerakatim @ Mon, Jun 23 2008, 05:07pm)
nummer 1 zijn van europa ... op een spel van 10 of meer jaar oud ... waar 90% retards op spelen ... daarvan een fractie die classic spelen... daarvan een fractie die classic HC spelen .. en van die fractie ben jij degene die het meeste uren op het spel gespeeld heeft sinds vorige dinsdag... als je dat een prestatie noemt ...
dan ben je inderdaad #1 van HEEEL europa


lol ^^
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jun 24 2008 10:39am
Quote (triple_han @ Tue, Jun 24 2008, 01:00pm)

Ja, lees mijn post maar, #23
Ohja. Nou, hoe durf je dan?
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jun 24 2008 11:13am
Quote (triple_han @ Tue, 24 Jun 2008, 15:00)
ja ik ben veel dommer als jouw.

Wat heeft mijn trusted tag ermee te maken? Dat gebeurde omdat ik kritiek had op de huidige moderators, omdat ze niks fatsoenlijks doen. Bovendien kan ik er niet mee zitten, maar jij bent daarentegen constant aandacht van moderators aan het zoeken in het donor forum. Wil je daarom van je guild af? Zodat je bij een moderator in zijn guild kan zitten zodat je een hogere kans hebt op een trusted tag.


Emmz nee, ik ga terug in mn oude guild Independence omdat er aardige gasten in zitten,
Dat jij nou met iedereen ruzie zoekt en kritiek op ze hebben, wil niet zeggen dat anderen het ook doen.

Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jun 24 2008 11:37am
Quote (JWT @ Tue, 24 Jun 2008, 18:39)
Ohja. Nou, hoe durf je dan?


Het spijt me sad.gif
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jun 24 2008 04:55pm
Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, 23 Jun 2008, 10:52)
<IMG alt="" src="http://z1.zod.fr/z/hardcore-KJr.png">


IK acht laat ik ook is na een tijd dia spelen en dan is voor het eerst in me leven Classic Hardcore Ladder, begon leuk maar ben 10min geleden DooD gegaan zag mezelf dood gaan in plaats van Full Renovation Potion drukte ik op `` dus beetje lame.

R.I.P. ToD Zo (necro) lv 44 SUPER hoog dus.

Bij deze, cd weer in de Prullenbak.

Veel geluk met je nummer 1 behouden smile.gif.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jun 25 2008 01:03am
Quote (tenshinhan @ Wed, 25 Jun 2008, 00:55)
IK acht laat ik ook is na een tijd dia spelen en dan is voor het eerst in me leven Classic Hardcore Ladder, begon leuk maar ben 10min geleden DooD gegaan zag mezelf dood gaan in plaats van Full Renovation Potion drukte ik op `` dus beetje lame.

R.I.P. ToD Zo (necro) lv 44 SUPER hoog dus.

Bij deze, cd weer in de Prullenbak.

Veel geluk met je nummer 1 behouden smile.gif.


Dat suckt sad.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345614Next
Add Reply New Topic New Poll