d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > William. > <3/
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,916
Joined: Aug 11 2004
Gold: 0.00
Jun 19 2008 11:58pm
Quote (Kanni @ Thu, 19 Jun 2008, 23:05)
Ik vind het trouwens wel een mooie gelegenheid om je terug moderator 'aan' te maken.


Ik eigenlijk ook!
Nee grapje, doe ik nooit weer.


17 baklap wink.gif
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jun 20 2008 10:16am
Maar wel om 21.00 naar bed!
Member
Posts: 16,916
Joined: Aug 11 2004
Gold: 0.00
Jun 21 2008 03:38am
Quote (sK_Kabouter @ Fri, 20 Jun 2008, 18:16)
Maar wel om 21.00 naar bed!


Wacht, dat mag om 21.30 nu!
Member
Posts: 64,427
Joined: May 27 2008
Gold: 3,375.69
Jun 21 2008 04:53pm
omg
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll