d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ongelukken > hoe vaak heb jij er een?
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 8,117.79
Apr 19 2006 10:22am
nah, ik denk dat t bij mij meevalt jammer genoeg voor jullie tongue.gif
ben niet een rustige, wel stunt/speedfreak.
paar keer met brommer gevallen, 1x wel hard.
maar nooit iets gebroken/gekneusd.

ok 2x lachen dan tongue.gif

#1.
school, groep 5 ofzo.
we gingen gymen en mochten salto's doen, met juf erbij. ik van de kast salto. ging btje verkeerd. op me hoofd gevallen, en "gekraakte" nek, in ieder geval zo ervaarde ik het tongue.gif

#2.
school, groep 7 ofzo.
weer gym, tikkertje. ik was em. ren achter iemand aan, maar die stapt aan de kant, ik struikel over zn been. en headfirst tegen de muur. beetje zelfde uitkomst als #1. tongue.gif

-punisher
Member
Gold: 11.33
Apr 19 2006 10:43am
pfftt.. een keer met trampoline springen, een echte sport, die ik vroeger beoefende. Ik moest van de grote trampoline een dubbel salto maken, maar ik draaide te ver door en lande plat op mn hoofd. Een keer met hockeyen sloeg iemand tegen mijn schenen en er zat een bult die nog groter was dan mn knie.. en een keer met fietsen knalde ik tegen een auto op en had mijn been fokking hard opengereten. Een keer bij een brandweer tentoonstelling op de basisschool liep ik achterstevoren tegen een verbrande auto aan, en viel op allerlei scherpe punten, waarvan ik allemaal sneetjes in mn rug had. En last but not least was ik een keer bij voetbal in een (kaalgeschoren) weiland dicht bij mn school in een baal prikkeldraad gevallen, omdat ik uitgleed in de modder. Ohja! ik heb ook geen navel meer ohmy.gif

/edit: BEAT THAT!

This post was edited by MilkAndCookies on Apr 19 2006 10:43am
Member
Gold: 5,901.42
Apr 19 2006 11:11am
aaaaaah
serieus, ik d8 dat ik ut erg had, maar jullie hebben zo'n beetje allemaal een bijna doodervaring gehad.
lijkt wel of jullie allemaal bijna voor ut leven verminkt zijn geraakt :S
ik ben ook een x met trampolinespringen na 2 salto's met mun neus op de ijzeren rand gevallen.
het bleef bloeden en die ma van mun maat helemaal over de zeik
wij naar de dokter, moes er zon groot wattig ding in, en als ik dronk viele er allemaal vieze dinge uit :S
Member
Gold: 0.31
Apr 19 2006 11:23am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, Apr 19 2006, 05:43pm)
Ohja! ik heb ook geen navel meer:o

Pic plz? Mja ik ben wel voor die vorte dingen, als het moet pm me een pic van da smile.gif
Btw, je navel >< moet nogal een operatie geweest zijn met allemaal die zenuwuiteinden die er lopen...
Member
Gold: 340.90
Apr 19 2006 12:53pm
gelukkig ik ben geen broken piloot ohmy.gif
heb wel 2 ongelukken met honk baal met gym:O
ik sloeg vloog die knuppel uit me handen zo grote ijzeren in 1x vol in de leeraars zak XD
en 1x met zo houten plankie wou ik slaan stond er iemand achter me vol op d'r muil
en oja ik en me broertje hadden een geinig gesprek toen we van de trap liepen
lette ik niet op glee ik uit over een tubetandpasta ffs wie leg het op een trap dan~~ had me jas nog aan bleef ik zo hangen met me jas aan de leuning hangen ging die zak ook nog een foto maken ook voor heel de familie haha ohmy.gif
en zat op een vriends fiets hij had geena chter rem wist ik toen nog niet ging ik fietsn en kei hard de rem in druken vloog ik 2x een salto in de lucht en kwam in een bosjes terecht met wat prikkels en spijkers ohmy.gif

This post was edited by reneisgoed1 on Apr 19 2006 01:01pm
Member
Gold: 0.00
Apr 19 2006 01:07pm
Quote (triple_han @ Wed, 19 Apr 2006, 13:38)
Quote (¢?NNI @ Wed, Apr 19 2006, 02:16pm)
Jullie zijn allemaal zelf een ongeluk.

Hoi!

... voelt zich aangesproken!

P.S. leuk van je die picture thread... weten de mensen van extreme makeover ook waar ze potentiėle klanten kunnen vinden. tongue.gif
Member
Gold: 5,901.42
Apr 19 2006 01:49pm
Quote (¢?NNI @ Wed, 19 Apr 2006, 20:07)
P.S. leuk van je die picture thread... weten de mensen van extreme makeover ook waar ze potentiėle klanten kunnen vinden. tongue.gif

ej lefgozer, ik heb jouw foto daar nog nie gezien, dus a.u.b. nie oordelen totdat wij iets hebben op jouw terug te pakke
Member
Gold: 0.00
Apr 19 2006 02:44pm
Quote (Tha_Axid @ Wed, 19 Apr 2006, 20:49)
Quote (¢?NNI @ Wed, 19 Apr 2006, 20:07)

ej lefgozer, ik heb jouw foto daar nog nie gezien, dus a.u.b. nie oordelen totdat wij iets hebben op jouw terug te pakke

Haha. Sorry hoor Mr. Ikvoelmijaangesproken. Ik zet mijn foto niet op internet uit principe, het kan me dan ook helemaal niet schelen hoe jij denkt dat ik eruit zie.

Ik maakte eigenlijk ook maar een grapje, maar blijkbaar raakt dat een gevoelige snaar bij bepaalde personen hoewel ik het gewoon in het algemeen zei, ik heb niet eens namen genoemd. Mja, humor en complexen zijn begrippen die voor sommige mensen blijkbaar niet samengaan. Ik zal er van wakker liggen.
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Apr 20 2006 12:51am
Oh ja, ik ben een weekje of 4 geleden van de trampoline bij een vriend van me af gevallen, was 's avonds om 12 uur na een paar pilsjes, dus ja wat wil je als je neer komt als een anders springt. Dan vlieg je echt ver weg jonge wink.gif.. De volgende morgen zag ik pas een paar blauwe plekken, viel dus best mee, als je nagaat dat ik van zo'n 3 meter hoog kei hard op de grond viel ohmy.gif.
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Apr 20 2006 08:21am
probeerde vorige zomer een dubbele achterwaartse salto te doen op trampoline :/ was slecht idee.. ik ging helemaal scheef kwam toen met me rug op de ijzere rand toen pakte ik dus instinktief die blouwe plastic rand maar die rand ging gewoon mee toen ik eraf sodemieterde toen viel ik met me hoofd op de tegels en met me knie op een bloempot nu zit er een paarse streep op me knie van 2cm lang en op me rug een lijn van 20cm alsof er met een zweep op geslage is tongue.gif kheb nog een foto van me knie btw ohmy.gif (naast die bloempot stond ook nog een metaale parasolstandaard dus kheb eigenlijk nog best geluk gehad ^^)
toen ik rond 11 jaar ware we ergens bij iemand in zen tuin met nog paar jonges toen we wegrende zag ik de siermolen nie staan :/ op me allerhards tegen een wiek aan gerend toen zat er een gat in me hoofd.. op dat plekje groeit nu geen haar meer sad.gif
keertje op me broetje geschote van dichtbij met een luchtdruk pistool ^^
hij stond naast me en dat rondje met 6 kogeltjes zat vast dus ik d8 ik haal de trekker een heeel klein beetje over dan draait dat rondje door. Het rondje draaide door maar ik schoot ook gelijk op me broertjes bovebeen was maar co2 dus kogel ging er niet in. Alleen een paarse stip en een grote blouwgroene vlek er omheen.

deze was ik nog vergete ^^ kwas 12 jaar ofzo, ging skielere biggrin.gif en vriend was met fiets dus ik d8 ik ga der wel achteraanhange toen viel ik dus en kwam met me duim tussen de ketting me duim draaide helemaal scheef en maakte vies kraakgeluid en er zat een gat in sad.gif alsofer een spijker doorheen was geslage tongue.gif kon er doorheen kijke gewoon :/

This post was edited by edujackass on Apr 20 2006 08:34am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll