d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ben Onverslagen In Duels Ladder Vs Nlers > Iemand Een Duel Vs Mij Nu Het Nog Kan?
Prev12345626Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 17 2008 02:52pm
Quote (DuffmanX @ Tue, 17 Jun 2008, 20:47)
zie jij een trusted of mediator tag staan?  mischien weet je mijn probleem niet. maar ik jouwe wel. jij bent blind.

en CpTJenJen,  lol:P 14 jaar,
k wil best es langsrijden hoor om n baksteen naar binne te kijle, grapjas,
k weet 1 ding, als ik jouw in je kont pak word ik gearresteert wegens pedofilie

anyhow. ik weet niet wat julie probleem is, maar ik zoek gewoon Duels,
alle lozers hier zoals CpTJenJen die beetje zitten op te scheppen, ga ergens anders +1 post halen,
tis ronduit zielig dat de gemiddelde nederlandse d2 speler van tegenwoordig alleen maar bigtalk heeft,
ik nodig je alleen maar uit voor n duel, geen intresse? zoek dan n andere topic.

Groetjes,

Haha. Wat een stoere boy.
Allemaal vanwege een computerspel.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jun 17 2008 03:33pm
Quote (DuffmanX @ Tue, Jun 17 2008, 06:47pm)

tis ronduit zielig dat de gemiddelde nederlandse d2 speler van tegenwoordig alleen maar bigtalk heeft,


look who's talking:

Quote (DuffmanX @ Tue, Jun 17 2008, 02:03pm)
ik heb 1-1 nog niet verloren van een nederlander deze ladder

Quote (DuffmanX @ Tue, Jun 17 2008, 03:38pm)
V/t ben je hopeloos sleep.gif 




Quote (DuffmanX @ Tue, Jun 17 2008, 06:47pm)
zie jij een trusted of mediator tag staan? mischien weet je mijn probleem niet. maar ik jouwe wel. jij bent blind.


huh wat? waarom begin je over TT?

wie is blind? en waarom?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 17 2008 03:40pm
Quote (Hellskin @ Tue, 17 Jun 2008, 23:33)
huh wat? waarom begin je over TT?

wie is blind? en waarom?

Ik denk dat hij heeft heeft over die quote uit z'n profiel waar ik en dat andere mannetje op reageerde.
Daar zegt hij dat hij 'uren zou spenderen aan het warnen en sluiten van topics zodat het forum erop vooruitgaat' en nu blijkt dat hij dat enkel zou doen als hij een trusted of mediator tag zou hebben. Ik gok dat hij moderator bedoelt, anders zie ik de link niet, maar goed.
Uren spenderen aan het sluiten van topics als ambitie.
Ieder z'n ding.
Member
Posts: 10,968
Joined: Jan 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 17 2008 03:48pm
als ladder reset is, motje me pmen....
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jun 17 2008 03:56pm
*Wuben[NM] Char: Lapras voor EZPK 5-0 na reset en 6 juli.
Member
Posts: 1,513
Joined: May 15 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Jun 17 2008 05:01pm
Quote (DuffmanX @ Tue, Jun 17 2008, 04:55pm)
sure,  leuk dat ik je ook al vet veel tournaments heb zien winnen
ohmy.gif w8 ik heb je nog nooit in 1 lijst gezien biggrin.gif

iemand die geen crap talkt?
ik zoek n goede 1-1 vs Nler
geen hax niets, gewoon official rules.


tis dak geen classic key meer heb maar weet zeker dat ik zeker een win kans had met mijn oude chars tongue.gif
maarja wil weer d2 gaan spelen dus hoop dat iemand mij key kan sponsoren dan krijgt die wel gratis stuff die ik vind
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jun 17 2008 05:06pm
Quote (Wuben[NM] @ Tue, Jun 17 2008, 09:56pm)
*Wuben[NM] Char: Lapras voor EZPK 5-0 na reset en 6 juli.


praatjes....

ik heb jou in geen jaren gezien @ bnet. volgensmij staat diablo nieteens meer op je harde schijf
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Jun 18 2008 02:52am
Quote (DuffmanX @ Tue, Jun 17 2008, 02:03pm)
ik heb 1-1 nog niet verloren van een nederlander deze ladder,

ik hoop dat er een nederlander is die daar verrandering in wil brengen voor de reset smile.gif

Geef me ff een pm of reply hier.
ik hoor graag van julie smile.gif


wat ben jij een ego player ...
als je na reset , nu dus wilt dueller , stuur maar pm , want dat ego van je bevalt me niet
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jun 18 2008 03:55am
Quote (Hellskin @ Wed, 18 Jun 2008, 01:06)
praatjes....

ik heb jou in geen jaren gezien @ bnet. volgensmij staat diablo nieteens meer op je harde schijf


Klopt, maar ik dreig graag. Overigens was Lapras wel geweldig.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jun 18 2008 04:53am
Quote (cranium-sf @ Wed, 18 Jun 2008, 09:52)
wat ben jij een ego player ...
als je na reset , nu dus wilt dueller  , stuur maar pm ,  want dat ego van je bevalt me niet



same hier tongue.gif

vanaf ~7 juli benk beschikbaar -> *JurK
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345626Next
Closed New Topic New Poll