Quote (Burrower @ Thu, 19 Jun 2008, 13:41)
België suckt in voetbal ^^ we gerake nooit ergens

Ja, en dat ligt voor een groot deel aan de negatieve mentaliteit bij de supporters en de pers. Echt zo typisch Belgisch.
Nu is 't nog een heel jonge ploeg, maar er zit wel wat talent tussen (Defour, Mudingaye, Kompany). Als je 't wat tijd geeft, denk ik wel dat ze kunnen uitgroeien tot 'n goeie ploeg, al ligt dat natuurlijk moeilijk als heel België er enkel op 'n sarcastische manier over wil praten.