Quote (Lucas[NM] @ Mon, Jun 16 2008, 05:54am)
Roemeniƫ bewust laten winnen zou spelbederf zijn en dus strafbaar, lijkt me geen strak plan.
ik heb in de krant wat reacties van de spelers gelezen (maarja hoe betrouwbaar is een krant?) en die zijn vrij eensgezint.
ze zullen er alles aan doen om van roemenie te winnen