d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Zouden We Roemenie Moeten Laten Winnen? > Dan Liggen Italie En Frankrijk Eruit
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Jun 15 2008 07:48am
Nee nederland moet ze gewoon dik hard ownen.
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jun 15 2008 09:08am
Quote (Wuben[NM] @ Sat, 14 Jun 2008, 21:19)
B-team opstellen en vervolgens nog winnen. Moet lukken.


Eensch!

En dan hopen op Rusland in de kwartfinale, al denk ik dat we Zweden ook wel kunnen hebben.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 15 2008 09:08am
Quote (mUMmY- @ Sun, 15 Jun 2008, 16:08)
Eensch!

En dan hopen op Rusland in de kwartfinale, al denk ik dat we Zweden ook wel kunnen hebben.


we kunnen ze bijden makkelijk hebben, maar denk je nu echt dat rusland zweden gaat verslaan ? het zo wel een stunt zijn btw smile.gif
Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold: 0.00
Jun 15 2008 04:33pm
3 birds with one stone.
laat roemenie winnen.
italie, frankrijk uit.
roemenie volgende ronde uit.
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Jun 15 2008 11:54pm
Roemeniƫ bewust laten winnen zou spelbederf zijn en dus strafbaar, lijkt me geen strak plan.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 16 2008 03:42am
het leuke is dat Roemenie ons ook zou kunnen laten winnen
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jun 16 2008 03:46am
Quote (Lucas[NM] @ Mon, Jun 16 2008, 05:54am)
Roemeniƫ bewust laten winnen zou spelbederf zijn en dus strafbaar, lijkt me geen strak plan.


ik heb in de krant wat reacties van de spelers gelezen (maarja hoe betrouwbaar is een krant?) en die zijn vrij eensgezint.
ze zullen er alles aan doen om van roemenie te winnen
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Jun 16 2008 04:53am
alsof wij er iets aan kunnen doen?
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jun 16 2008 05:05am
Quote (Hellskin @ Mon, 16 Jun 2008, 11:46)
ik heb in de krant wat reacties van de spelers gelezen (maarja hoe betrouwbaar is een krant?) en die zijn vrij eensgezint.
ze zullen er alles aan doen om van roemenie te winnen


Hehe, denk je dat de ploeg ooit iets anders zal beweren?
Member
Posts: 42
Joined: Jun 15 2008
Gold: 13.37
Jun 16 2008 05:45am
niet laten winnen hoeven we niet nog en keer tegen fracne en italy!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll