d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nederland - Frankrijk > Doe Uw Voorspellingen Hier...
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Jun 11 2008 10:42am
Quote (mrs.piggy @ Tue, Jun 10 2008, 09:03pm)
1-1  denk ik, allebei sterke ploegen.


Yup, niet dat ik veel verstand heb van voetbal maar dat is ook mijn pronostiek
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jun 12 2008 05:11pm
1-0 voor l'equipe de HOLLAND biggrin.gif
wordt erg spannend, denk niet dat ik stil kan zitten
Member
Posts: 5
Joined: Aug 19 2007
Gold: 0.00
Jun 12 2008 06:32pm
Het wordt 2-1 voor Nederland. Ook nog eens op vrijdag de 13e tongue.gif
Banned
Posts: 3,121
Joined: Aug 22 2006
Gold: 3.85
Jun 13 2008 01:29am
Quote (robuust @ Fri, Jun 13 2008, 12:11am)
1-0 voor l'equipe de HOLLAND biggrin.gif
wordt erg spannend, denk niet dat ik stil kan zitten


Ach, wanneer zit jij nou wel stil?

Tijdens het duelleren doe je ook niets anders als springen... ^^
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Jun 13 2008 03:59am
Quote (Sirchefhimself @ Tue, Jun 10 2008, 09:23am)
6-0 voor nederland!!!!!!!!!!! bier.gif


je moet ambitie hebben he biggrin.gif


ik gok op 3-1
fransen zullen wel een goaltje maken op een counter , zou me raar lijken dat frankrijk niks scoort smile.gif
maar toch Nederland > frankrijk
Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.00
Jun 13 2008 08:45am
3-2
Member
Posts: 6,582
Joined: Nov 7 2006
Gold: 0.00
Jun 13 2008 09:18am
Quote (triple_han @ Tue, 10 Jun 2008, 12:48)
1-0 voor Nederland, Frankrijk heeft verdedigend erg goede spelers.


italie dan? met matterazi en die andere kerel.. een van beste verdedigers op dit moment.. werden ook zo uitgespeeld..
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jun 13 2008 09:43am
Ik denk 2-3 voor Frankrijk, Italië was een beetje geluk denk ik...
Banned
Posts: 95
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 13 2008 09:56am
Ik denk 7-0 voor Nederland
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jun 13 2008 10:16am
Je pense que France va gagner, peut-ètre avec 2-0 pour france.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll