d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ladder Reset > Zo Snel Al.
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 10 2008 02:58pm
Quote (mrs.piggy @ Tue, 10 Jun 2008, 21:53)
Zelfste hier, 'k speel al enkele weken/maanden niet meer, diablo is echt afgezaagd voor mij.

Mja, voor degenen die terug gaan spelen, veel plezier. smile.gif


ik ga het nog een keer porberen.. maar ik ben ook over mijn verslaving heen..
Member
Posts: 6,486
Joined: Dec 28 2007
Gold: 1,250.00
Jun 10 2008 03:05pm
Quote (CpTJenJen @ Tue, Jun 10 2008, 10:51pm)
LOL PAUL ik ben die assa die jou en mike laatst ownde (A)


(H)
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 10 2008 03:10pm
Quote (JWT @ Tue, 10 Jun 2008, 19:19)
Zou leuk zijn als ze een keer dit eeuwenoude spel updaten.


een simpele graphics update zou geen kwaad kunnen

geheel vrijblijvend natuurlijk
Member
Posts: 38,764
Joined: Sep 8 2006
Gold: 180.00
Jun 11 2008 12:44am
ik ga waarschijnlijk oo k weer is proberen rijk te worden ^^

ga iig met een mate maar misschien kunnen we jou julli joinen smile.gif

weet alleen nog niet de mate waarin ik ga spelen ivm een ander spel
Member
Posts: 66,109
Joined: May 4 2007
Gold: 99.20
Jun 11 2008 12:46am
Quote (CpTJenJen @ Tue, 10 Jun 2008, 08:18)
ja 17 juni .. is dat godverdomme geen dinsdag ?? als ik het goed heb uitgerekend dan zijn de servers om 3 uur snachts weer up

WAT IS DAT VOOR DATUM ECHT


09:00am pdt icon_pointr.gif 18:00 cet

6 uur erbij icon_pointr.gif rond middernacht cet

nachtje doorhalen met een pakketje RedBull ^^
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 11 2008 03:45am
Quote (cranium-sf @ Tue, 10 Jun 2008, 09:01)
hmm ? komt hij echt? sad.gif
net nu ik d8 dat hij nooit ging resetten dus heb ook geen rws gemaakt

nuja ,voor somige in men clan is dit een goede zaak smile.gif hun chars zullen afgewerkt zijn

staat er al een datum vast?


iedereen doet dit al..

de prijs zal echt niet stijgen hoor
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 11 2008 09:53am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 11 Jun 2008, 10:45)
iedereen doet dit al..

de prijs zal echt niet stijgen hoor


pff ik probeer het nieteens te verkopen..
ik probeer gewoon zo snel mogenlijk een firesorc te hebben..
en dan zie ik wel of het nog de moeite is de ladder te gaan bestormen...
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold: 2.00
Jun 11 2008 10:32am
ik wil ook wel mee doen dunno welke char tongue.gif
Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.00
Jun 11 2008 11:09am
blizz sorcje wss tongue.gif
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Jun 11 2008 12:25pm
Quote (Hellskin @ Tue, Jun 10 2008, 06:41am)
Nou het is dus zover.


voor de gene die nog diablo spelen (minder dan 10% van dutch forum dus) we gaan weer een nieuw seizoen beginnen.
ik vind dat deze reset wel heel snel gekomen is (ik weet niet of dat een gevoelskwestie is of dat deze echt een stuk korter was)

zijn er nog mensen die de nieuwe ladder willen gaan bestormen?

misschien is het leuk om een gelegenheids pvm team te maken dan gaat het manual boosten een stuk sneller.


Ik heb me team al klaar.

Kijk maar naar de Classic Hardcore Ladder..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll