d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Italie Nederland!
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jun 9 2008 03:25pm
oh lekker hoor. ik bedoel ook 20 jaar. (had 88 in m'n hoofd, kweet niet wat mijn rekenvermogen zo heeft aangetast op dit moment)
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jun 9 2008 03:51pm
Quote (Hellskin @ Mon, 9 Jun 2008, 23:25)
oh lekker hoor. ik bedoel ook 20 jaar. (had 88 in m'n hoofd, kweet niet wat mijn rekenvermogen zo heeft aangetast op dit moment)


laat me raden gewoon lkkr veel gezopen toen je voetbal keek wink.gif dus drm beetje reken vermogen kwijt biggrin.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jun 9 2008 03:55pm
Quote (tenshinhan @ Mon, Jun 9 2008, 09:51pm)
laat me raden gewoon lkkr veel gezopen toen je voetbal keek wink.gif dus drm beetje reken vermogen kwijt biggrin.gif



ben jij soms helderziend?


Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jun 9 2008 04:28pm
Wooooooooo, wat een kankervette match.
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jun 9 2008 05:15pm
Quote (Kanni @ Mon, 9 Jun 2008, 22:19)
20 jaar. EK 88 won Nederland.
Ach, ja. Ik ben sowieso voor Nederland, maar het maakt me dubbel zo blij dat net Italiƫ zo'n nederlaag moet slikken.


Geweldige shirts toen trouwens. Maar ben het met je eens, als ze dit zo vol kunnen houden maken ze zeker een kans op de eindoverwinning. Superwedstrijd!
Member
Posts: 11,669
Joined: Jun 10 2006
Gold: 985.05
Jun 9 2008 07:53pm
that was a good game, gratz to your team
Member
Posts: 6,419
Joined: Jul 1 2005
Gold: 0.00
Jun 9 2008 08:50pm
GEWELDIG!!!!! biggrin.gif

dacht dat de 1-0 buitenspel was maar werd toch geteld smile.gifsmile.gif
wat een wedstrijd, op naar de beker thumbsup.gif
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jun 10 2008 02:16am
Quote (Champo @ Tue, 10 Jun 2008, 03:50)
GEWELDIG!!!!! biggrin.gif

dacht dat de 1-0 buitenspel was maar werd toch geteld smile.gifsmile.gif
wat een wedstrijd, op naar de beker thumbsup.gif



Lag er niet eentje achter het doel? Kan ook te maken hebben met mijn kater.... Wat een top wedstrijd!

oja: "Je kan je als verdediger niet aan het spel onttrekken"

This post was edited by sK_Kabouter on Jun 10 2008 02:27am
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jun 10 2008 03:46am
Props voor nederland ook al heb ik de match niet gezien,
jullie hebben mijn steun alvast!
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 10 2008 03:49am
Quote (Ov2rkill @ Tue, 10 Jun 2008, 10:46)
Props voor nederland ook al heb ik de match niet gezien,
jullie hebben mijn steun alvast!


GA SNEL ERGENS EEN HERHALNING VANDAAN TOVEREN ge-wel-dig was ie!!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll