Quote (Kanni @ Mon, 9 Jun 2008, 22:19)
20 jaar. EK 88 won Nederland.
Ach, ja. Ik ben sowieso voor Nederland, maar het maakt me dubbel zo blij dat net Italiƫ zo'n nederlaag moet slikken.
Geweldige shirts toen trouwens. Maar ben het met je eens, als ze dit zo vol kunnen houden maken ze zeker een kans op de eindoverwinning. Superwedstrijd!