Quote (ReadyAimFire @ Mon, Jun 9 2008, 06:08pm)
Hoezo achterlijk? Zoals ik al eerder zei: ik ken 3 Belgische meisjes die Mart heten en 0 jongens. Nu kan het best wel zijn dat Mart in Nederland een jongensnaam is, maar dat neemt niet weg dat dat in Belgiƫ niet het geval is. En het is niet omdat jij een Belg bent en geen enkel meisje kent dat Mart heet dat mijn conclusie daarom fout is.
Je mag jezelf trouwens ook wel eens leren beheersen voor je post.
Het is niet omdat jij er 3 kent dat het een belgische naam is, en voor mijn reactie was er maar 1 dus niet janken.
Ik geloof er net zoveel van als mijn 30 katten mart heten.