d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ziggo
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 9 2008 09:03am
Quote (Ov2rkill @ Mon, 9 Jun 2008, 12:43)
Is ie 20 en hij denkt dat hij al de man is.


niet huilen kind..

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jun 9 2008 09:04am
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jun 9 2008 09:06am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 9 Jun 2008, 17:03)
niet huilen kind..


Stoerheid op z'n best!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 9 2008 09:09am
Quote (Toasts @ Mon, 9 Jun 2008, 17:06)
Stoerheid op z'n best!


je weet toch!
Member
Posts: 4,495
Joined: Jun 7 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 9 2008 09:28am
Quote (Mischa @ Sat, Jun 7 2008, 09:05am)
de reclame is wel heel vet


Ik vind Ziggo maar een sicko.

En dat het internet er de hele dag uitkankert is altijd al zo geweest met @homo
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 9 2008 09:55am
Quote (Demonsangel @ Mon, 9 Jun 2008, 16:33)
Voor iemand wie het niets kan schelen post je hier wel veel, er tegen vechten zal niet veel helpen.
Ga ergens maar wat quoten, dat zal je goed doen.

Het gaat niet over mij.
Ik val geen mensen aan omdat die beweren dat 'Mart' een meisjesnaam is.
Dus?
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jun 9 2008 09:59am
Quote (Kanni @ Mon, Jun 9 2008, 05:55pm)
Dus?


Boeit het niet.
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Jun 9 2008 10:08am
Quote (Demonsangel @ Mon, Jun 9 2008, 01:04pm)
Het was een verdiende aanval, wat verwacht je als hij zoiets achterlijks zegt.


Hoezo achterlijk? Zoals ik al eerder zei: ik ken 3 Belgische meisjes die Mart heten en 0 jongens. Nu kan het best wel zijn dat Mart in Nederland een jongensnaam is, maar dat neemt niet weg dat dat in Belgiƫ niet het geval is. En het is niet omdat jij een Belg bent en geen enkel meisje kent dat Mart heet dat mijn conclusie daarom fout is.
Je mag jezelf trouwens ook wel eens leren beheersen voor je post.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jun 9 2008 10:20am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jun 9 2008, 04:09pm)
je weet toch!


Al langer dan vandaag playboy
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jun 9 2008 10:25am
Quote (ReadyAimFire @ Mon, Jun 9 2008, 06:08pm)
Hoezo achterlijk? Zoals ik al eerder zei: ik ken 3 Belgische meisjes die Mart heten en 0 jongens. Nu kan het best wel zijn dat Mart in Nederland een jongensnaam is, maar dat neemt niet weg dat dat in Belgiƫ niet het geval is. En het is niet omdat jij een Belg bent en geen enkel meisje kent dat Mart heet dat mijn conclusie daarom fout is.
Je mag jezelf trouwens ook wel eens leren beheersen voor je post.


Het is niet omdat jij er 3 kent dat het een belgische naam is, en voor mijn reactie was er maar 1 dus niet janken.
Ik geloof er net zoveel van als mijn 30 katten mart heten.
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jun 9 2008 11:48am
What's in a name hehehehehe
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll