d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Perfect Pvm Java > Wat Is Jou Mening
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 2 2008 12:12pm
Quote (Toasts @ Mon, 2 Jun 2008, 19:10)
Damn, jij spreekt jezelf wel dikwijls tegen vandaag.


ik los zijn probleem op dat heeft niets met mezelf tegen spreken temaken

en waar de fuck spawn jij ineens vandaan kruip lekker terug in dat gat
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 2 2008 12:14pm
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 2 Jun 2008, 19:11)
Razor is DE pvm belt.

IK EWA ZAL DE ZEGGEN:

Griffon - IAS jewel
Titans - evt eth upped
Enigma
+2 ama/xx FCR/mana
Phoenix of SS of Sanc
Raven + SoJ
CTA + spirit
2/20/stats
Razor
Random boots

Infinity merc

Op switch heb je 68 FCR, wat genoeg is om beetje rond te tele'en (aannemende dat PvM meer inhoudt dan baal alleen), redelijk wat mana

Wel gare resists en geen DR, maar dan moet je maar niet zo'n fucking homo zijn en een javazon maken.


razor op een javazon is echt dom.. piercing attack? haha gebruik fury nn piercing attack daar heb je al kans genoeg voor met je passive skill

griffon voor pvm ja.. "newbs get here your griffon 2 fg each !!"
denk je ooit ook na dat het maken van een pvm char meestal winstgevend zou moeten zijn ipv verliezend?

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jun 2 2008 12:15pm
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Jun 2 2008 12:15pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jun 2 2008, 08:14pm)
razor op een javazon is echt dom.. piercing attack? haha gebruik fury nn piercing attack daar heb je al kans genoeg voor met je passive skill


Met razor en pierce van passive heb je 100% pierce, dat is godly op een java.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jun 2 2008 12:16pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 2 Jun 2008, 20:14)
razor op een javazon is echt dom.. piercing attack? haha gebruik fury nn piercing attack daar heb je al kans genoeg voor met je passive skill


Ok, "piercing attack?" Dat gedeelte was retorisch.

Voor de rest; ja. Razor = top.

Quote
griffon voor pvm ja.. "newbs get here your griffon 2 fg each !!"
denk je ooit ook na dat het maken van een pvm char meestal winstgevend zou moeten zijn ipv verliezend?

Het is maar een spelletje, loser.

This post was edited by Wuben[NM] on Jun 2 2008 12:16pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 2 2008 12:17pm
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 2 Jun 2008, 19:16)
Ok, "piercing attack?" Dat gedeelte was retorisch.

Voor de rest; ja. Razor = top.


nee razor is troep

in 1.09 was razor miss leuk maar na 1.10 niet meer

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jun 2 2008 12:17pm
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 2 2008 12:22pm
Dit is wat ik onthoud van deze topic:
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 2 Jun 2008, 20:16)
Het is maar een spelletje, loser.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 2 2008 12:23pm
Quote (Lucas[NM] @ Mon, 2 Jun 2008, 19:15)
Met razor en pierce van passive heb je 100% pierce, dat is godly op een java.


omfg, piercing op een amma.. zo waardeloos alles down 1 throw volgende groep haal je niet met pierce range tekort..
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 2 2008 12:24pm
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 2 Jun 2008, 19:16)
Het is maar een spelletje, loser.


donate mij ff 50 fg jij geeft er kennelijk toch niets om en je maakt er mij kei blij mee smile.gif
Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.00
Jun 3 2008 12:33pm
Quote (Flatulence @ Sun, Jun 1 2008, 01:54pm)
Boehoe, leer jezelf te beheersen.


Member
Posts: 5,740
Joined: Jun 18 2007
Gold: 0.00
Jun 6 2008 04:14pm
no
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll