d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nieuwsgierig! > Wat Voor Werk Doen Jullie ?
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,520.00
Jun 1 2008 03:18am
analist/laborant bij Mallinckrodt (Covidien) in Petten
Member
Posts: 5,652
Joined: Jul 17 2006
Gold: 1,978.00
Jun 1 2008 03:53am
Werk bij IHC Merwede BV
Maken van custom build nieuwbouw schepen

Als ik mijn kaartje mag geloven ben ik:

Supply Chain Manager (logistiek)
Senior Buyer (werk er nu 1,5 jaar en 40 miljoen uitgegeven wink.gif )

Op het moment zijn we met een schip bezig die qua lengte net in de hal past 200 meter. houden we 6 meter over. Alle troep die ingekocht is om de helling op te zetten (langer te maken) kost 3 miljoen. transport van 2 secties over water is al 7 ton in euro's. en een groot gedeelte van het voorschip komt er pas na de tewaterlating op, omdat we anders door het dak gaan. Tis het grootste schip ooit gebouwd bij ons. Oftewel een logistieke ''uitdaging''
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jun 1 2008 04:05am
verpleger in wording smile.gif

overkill ... waar woon je? tongue.gif of waar werk je?
Banned
Posts: 369
Joined: Jun 1 2008
Gold: 0.00
Warn: 50%
Jun 1 2008 06:22am
Ik ben de koning van België. Flame on.
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Jun 1 2008 06:29am
Quote (Zyyghe @ Sun, Jun 1 2008, 02:22pm)
Ik ben de koning van België. Flame on.
Of je daar trots op moet zijn... hehe

Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 1 2008 06:36am
Quote (Zyyghe @ Sun, 1 Jun 2008, 14:22)
Ik ben de koning van België. Flame on.

Dat is zo'n beetje als zeggen dat je de directeur van Fabioladorp bent.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jun 1 2008 06:44am
Quote (bare_end @ Sun, 1 Jun 2008, 11:53)
Werk bij IHC Merwede BV
Maken van custom build nieuwbouw schepen

Als ik mijn kaartje mag geloven ben ik:

Supply Chain Manager (logistiek)
Senior Buyer (werk er nu 1,5 jaar en 40 miljoen uitgegeven wink.gif )

Op het moment zijn we met een schip bezig die qua lengte net in de hal past 200 meter. houden we 6 meter over. Alle troep die ingekocht is om de helling op te zetten (langer te maken) kost 3 miljoen. transport van 2 secties over water is al 7 ton in euro's. en een groot gedeelte van het voorschip komt er pas na de tewaterlating op, omdat we anders door het dak gaan. Tis het grootste schip ooit gebouwd bij ons. Oftewel een logistieke ''uitdaging''


Nice.
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Jun 1 2008 09:13am
Quote (bare_end @ Sun, Jun 1 2008, 11:53am)
Werk bij IHC Merwede BV
Maken van custom build nieuwbouw schepen

Als ik mijn kaartje mag geloven ben ik:

Supply Chain Manager (logistiek)
Senior Buyer (werk er nu 1,5 jaar en 40 miljoen uitgegeven wink.gif )

Op het moment zijn we met een schip bezig die qua lengte net in de hal past 200 meter. houden we 6 meter over. Alle troep die ingekocht is om de helling op te zetten (langer te maken) kost 3 miljoen. transport van 2 secties over water is al 7 ton in euro's. en een groot gedeelte van het voorschip komt er pas na de tewaterlating op, omdat we anders door het dak gaan. Tis het grootste schip ooit gebouwd bij ons. Oftewel een logistieke ''uitdaging''


En welke oliesjeik laat dat vessel customizen? wink.gif
Banned
Posts: 369
Joined: Jun 1 2008
Gold: 0.00
Warn: 50%
Jun 1 2008 12:04pm
Nu serieus: Ik ben gepensioneerd. Krijg net genoeg pensioengeld om mijn ADSL-verbinding te betalen, en ja, als internet je leven is, dan geef je ook meer geld uit aan internet dan aan eten, niet waar?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jun 1 2008 12:16pm
Pensioen = belangrijk!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll