d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Funny Quotes: > Tijd Voor Wat Luchtigheid
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 369
Joined: Jun 1 2008
Gold: 0.00
Warn: 50%
Jun 1 2008 05:17am
"Wie zijn kind benzine voert,
moet niet roken als het boert."

Epic.
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jun 1 2008 07:04am
Quote (mUMmY- @ Sun, 1 Jun 2008, 03:07)
Quotes van de gws-clan zijn er genoeg. 'We chear us accs' is er slechts een voorbeeld van!


GWS STUNT!
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jun 1 2008 10:25am
Quote (triple_han @ Sun, 1 Jun 2008, 14:04)
GWS STUNT!


en Wolfboy
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Jun 2 2008 11:52am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, Jun 2 2008, 05:18pm)
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jun 2 2008, 03:46pm)
ik maak zelf wel uit welke retorische vraag ik ga beantwoorden

stel dan gvd niet van zulke oerstomme vragen
Haha, wat een topquote. Die kan in de lijst "de tien domste van 2008".

Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jun 2 2008 11:55am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 2 Jun 2008, 17:38)
dat zegt genoeg

ik post een filmpje ik zet eronder van me vriendin en waar loopt dit op uit, 4 debiele achterlijk kuthomo's die niet snappen dat het een liedje is dat men vriendin leuk vindt die gelijk beginnen te zeiken

ik spuug op jouw moeder de hoer die jouw heeft uitgescheten en jouw vader de gehandicapte die je moeder extra betaalde voor zonder rubbertje te batsen

thumbsup.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 2 2008 11:57am
Quote (ReadyAimFire @ Mon, 2 Jun 2008, 18:52)


ik denk dat jij te stom bent om te snappen wat ik ermee bedoelde..

aangezien je het hier post
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jun 2 2008 12:00pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 2 Jun 2008, 19:57)
ik denk dat jij te stom bent om te snappen wat ik ermee bedoelde..

aangezien je het hier post


Om het te begrijpen moet je uiteraard een Gekke BadBoy zijn.

edit: TIP: Als je slimmer wilt overkomen dan je bent, gebruik dan geen woorden die je niet begrijpt..

This post was edited by Toasts on Jun 2 2008 12:01pm
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Jun 2 2008 12:02pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jun 2 2008, 06:02pm)
Quote (Wuben[NM] @ Mon, Jun 2 2008, 05:52pm)
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jun 2 2008, 05:31pm)
kennelijk snapte je niet eens wat ik bedoelde wat jouw weer dom maakt..
Weet jij wel wat een retorische vraag is?
idioten

een retorische vraag is een vraag waar je het antwoord al van weet en daarom ga ik die kut retorishe vragen van jullie ook niet beantwoorden zoals! "Wat wat?
maar nee serieus, heeft ze dit opgenomen, geproduced, gezongen ofwat?" of "Is nog goed... Wat heeft je vriendin dan precies te maken met deze video? is ze de zanger ofo?"

Pure gold

This post was edited by ReadyAimFire on Jun 2 2008 12:17pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 2 2008 12:06pm
Quote (Toasts @ Mon, 2 Jun 2008, 19:00)
Om het te begrijpen moet je uiteraard een Gekke BadBoy zijn.

edit: TIP: Als je slimmer wilt overkomen dan je bent, gebruik dan geen woorden die je niet begrijpt..


zucht

een retorische vraag negeer je. dat deet ik. daarom typte ik dit.

shit zeg hebben jullie shit for brains?

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jun 2 2008 12:07pm
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jun 2 2008 12:09pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 2 Jun 2008, 20:06)
zucht

en eretorische vraag negeer je. dat deet ik. daarom typte ik dit.

shit zeg hebben jullie shit for brains?


Nee, je zei 'ik kies zel welke retorische vragen ik beantwoord' oid.
Geef je fout gewoon toe en dan kunnen we allen verder met ons leven.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll