d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Jaap!
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,542
Joined: Jun 8 2006
Gold: 67.00
May 25 2008 04:20am
dikke drol heb iedereen belazerd
Member
Posts: 1,819
Joined: Jan 10 2008
Gold: 111.01
May 25 2008 05:05am
Quote (Iris @ Sun, 25 May 2008, 12:20)
dikke drol heb iedereen belazerd


komt er ook één achter sleep.gif
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
May 25 2008 05:28am
Quote (Iris @ Sun, 25 May 2008, 12:20)
dikke drol heb iedereen belazerd


dat was het hele doel van het spel... om te zien wie het verst wil gaan voor een grote zak met geld (zonder de regels te breken)

jaap heeft dat het best gedaan... kijk maar naar het aantal overtredingen icon_pointr.gif 2 maar, tegenover 5 van de andere finalisten.
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
May 25 2008 08:58am
Quote (Hellskin @ Sun, May 25 2008, 10:00am)
en jij kan daar over oordelen.

je lijkt wel helderziend.


jaap heeft universiteit gedaan
die weet wel hoe hij het moet aanpakken
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
May 25 2008 09:19am
Die jaap, wat een gek tongue.gif

als ik die gozer tegen zou komen zou ik gelijk een biertje met m pakke tongue.gif
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
May 25 2008 09:56am
Ik was niet van plan om te gaan stemmen maar toen ik zag dat Jaap een kans maakte heb ik 6 smsjes gestuurd voor Japio wink.gif

Vind het wel jammer dat die 500k niet naar goede doelen gaat, maar aan de andere kant begrijp ik het wel smile.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 26 2008 08:27am
Quote (xycho2d @ Fri, May 23 2008, 08:21am)
Zijn eigelijk best genaaid dan.
Is het zelfde als tegen iemand zeggen van; Als ik 2 eieren op jou kop kapot mag slaan krijg je een miljoen en dan maar 1 kapot slaan.
Mja serie is denk toch helemaal nep.


Die met die eieren was een mooi voorbeeld ^^
Member
Posts: 16,831
Joined: Apr 23 2007
Gold: 4,650.00
May 26 2008 09:37am
jaapie jaapie jaapie jaapie joooo
Member
Posts: 1,819
Joined: Jan 10 2008
Gold: 111.01
May 26 2008 10:15am
Quote (Spykerr @ Sun, 25 May 2008, 13:28)
dat was het hele doel van het spel... om te zien wie het verst wil gaan voor een grote zak met geld (zonder de regels te breken)

jaap heeft dat het best gedaan... kijk maar naar het aantal overtredingen icon_pointr.gif 2 maar, tegenover 5 van de andere finalisten.


wat waren jaap's grootste overtredingen dan>?
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 27 2008 07:22am
Quote (Jiggy @ Mon, May 26 2008, 05:15pm)
wat waren jaap's grootste overtredingen dan>?


WIL je dat weten dan?
Wees blij dat et over is rolleyes.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll