Quote (Wuben[NM] @ Sat, 24 May 2008, 15:54)
Je probeert gevat te zijn, maar het enige wat je doet is je onkunde aangaande de Nederlandse taal tentoonspreiden.
jij bent gewoon een misbruikte kutmongool wiens enige hobie het is om hier "gevat" te zijn
zie ik eruit alsof ik er iets om geef wat jij te zeggen heb flikker gewoon op kut homo
en nee ik haat geen homo's maar wel als ze zo'n zieke geest hebben als jij hebt
tentoonspreiden ja..