d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Meer Mensen Die Omerta Spelen/gaan Spelen?
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
May 27 2008 01:07pm
Quote (dzigibau @ Tue, May 27 2008, 04:50pm)
Browser games zijn tijdverspilling..

Als je niks beters te doen hebt in je tijd dan is het mss wel geschikt voor jou 'meisje'


andere games zijn geen tijdverspilling wou je zeggen? rofl
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 27 2008 01:25pm
Quote (Mischa @ Tue, May 27 2008, 07:07pm)
andere games zijn geen tijdverspilling wou je zeggen? rofl


Inderdaad anders games niet.. daar verdien je fg mee en als je een beetje slim bent en connecties heb verkoop je die voor keiharde euro's smile.gif

Heb al 34 euro verdiend met games tongue.gif
Member
Posts: 38,764
Joined: Sep 8 2006
Gold: 180.00
May 29 2008 01:24am
Quote (dzigibau @ Tue, 27 May 2008, 20:25)
Inderdaad anders games niet.. daar verdien je fg mee en als je een beetje slim bent en connecties heb verkoop je die voor keiharde euro's smile.gif

Heb al 34 euro verdiend met games tongue.gif


laat me raden, 60 uitgegeven voor het spel? wink.gif

en fg verdienen is moeilijk als je locked ben ohmy.gif MULTI REPORT?>


Quote (dzigibau @ Tue, 27 May 2008, 17:52)
Laat mij raden jij bent 14/15?


laat me raden? jij hebt de intelligentie van iem,and van 12? je zou gewoon op me profiel kunnen kijken, daar staat het wink.gif

This post was edited by ufGlenn on May 29 2008 01:25am
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 29 2008 08:29am
Quote (ufGlenn @ Thu, May 29 2008, 07:24am)
laat me raden? jij hebt de intelligentie van iem,and van 12? je zou gewoon op me profiel kunnen kijken, daar staat het wink.gif


Wat 60 euro uitgegeven? o.O
Member
Posts: 5,362
Joined: Jan 14 2006
Gold: 0.00
May 29 2008 09:15am
Quote (Jiggy @ Wed, 21 May 2008, 15:54)
nope, ken het niet..


Member
Posts: 38,764
Joined: Sep 8 2006
Gold: 180.00
Jun 4 2008 07:08am
AAA reset van omerta is aanstaande maandag biggrin.gif

9 juni!!!
Banned
Posts: 18
Joined: Jun 4 2008
Gold: 0.00
Jun 4 2008 07:49am
waarom zou ik?
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jun 4 2008 07:51am
Quote (RickRolled @ Wed, Jun 4 2008, 02:49pm)
waarom zou ik?


Alvast een goeiedag!
Member
Posts: 38,764
Joined: Sep 8 2006
Gold: 180.00
Jun 11 2008 12:26am
komop allemaal tongue.gif

probeer het iig wink.gif

of rank in 1 dag tot shoplifter en geef me wekelijks je eerpunten? ^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll