d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Beste En Leukste Bad Mannered Pvp Char
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
May 14 2008 03:07am
Quote (Hellskin @ Wed, 14 May 2008, 10:04)
dat ligt er maar net aan.

veel dingen zijn ook weer goedkoper op bnet dan @ jsp


veel mensen die b.net trades doen weten niet eens wat een gmod inhoud en gooien hem weg, datsoort dingen kun je soms voor een ist kopen xD
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
May 14 2008 03:18am
Quote (CpTJenJen @ Wed, May 14 2008, 09:07am)
veel mensen die b.net trades doen weten niet eens wat een gmod inhoud en gooien hem weg, datsoort dingen kun je soms voor een ist kopen xD


ik kocht vorige ladder nog een 3 cold / 100 life amulet voor 2x um wink.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
May 14 2008 03:33am
Quote (Hellskin @ Wed, 14 May 2008, 10:18)
ik kocht vorige ladder nog een 3 cold / 100 life amulet voor 2x um wink.gif


kijk dat bedoel ik,, veeeeeel mensen hebben geen id dat ze een superitem hebben
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
May 14 2008 04:33am
Quote (CpTJenJen @ Wed, 14 May 2008, 10:07)
veel mensen die b.net trades doen weten niet eens wat een gmod inhoud en gooien hem weg, datsoort dingen kun je soms voor een ist kopen xD
Op deze manier had ik in ladder 3 zo'n 10000 fg winst in 1 week. Maar 't verveelde wel snel.

This post was edited by Doggy-Style on May 14 2008 04:33am
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
May 14 2008 04:37am
Quote (Doggy-Style @ Wed, May 14 2008, 10:33am)
Op deze manier had ik in ladder 3 zo'n 10000 fg winst in 1 week. Maar 't verveelde wel snel.


TWAN LEKKER DING!


je leeft nog wink.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
May 14 2008 04:42am
Quote (Hellskin @ Wed, 14 May 2008, 11:37)
TWAN LEKKER DING!


je leeft nog wink.gif


twaaaaaaaaaaaaan wooop wooooop twan!!

leer dat me btw ff ik wil wel eens rijkzijn lijkt me tof smile.gif

dan laat ik xepo een ghost samenstellen , schijnt daar een gave voor te hebben tongue.gif

This post was edited by CpTJenJen on May 14 2008 04:42am
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 14 2008 07:05am
Quote (Koneko @ Tue, May 13 2008, 05:57pm)
Niet iedereen speelt nonladder

Op SCL is de prijs van een HR 25fg en IST 15fg go figure..


Maar hij is sarpedon en icon_pointr.gif lad

This post was edited by Apachai on May 14 2008 07:05am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
May 14 2008 07:28am
hammerdin of smiter met tmc ofc -.-
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
May 14 2008 10:02am
Quote (Apachai @ Tue, May 13 2008, 12:04pm)
Maak een hammer smile.gif

Das een uitdaging, hele oefening om goed mee te pvpen xD

Of een smiter/charger, mss bowa/java?, fire trapper/light trapper?, fire druid/windy druid?, rabies/fury druid?

biggrin.gif


tele + hammer

wat een uitdaging
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
May 14 2008 10:36am
Quote (dzigibau @ Tue, May 13 2008, 10:41am)
Ik wil weer eens gaan duellen. Bad mannered ofc

Ik zoek een char die in principe iedereen aankan maar die wel leuk is om te spelen

Ik heb 62 highrunes en 13 ist runes die ik wil gebruiken om een deftige char te bouwen

Auradin is lomp het moet wel fun blijven ofc

Funfactor is even belangrijk als hoe goed de char kan ownen


voor 62 hrs haal je nooit een goed pvp char =D
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll