Quote (mUMmY- @ Mon, May 12 2008, 10:11pm)
Vertel! Nu maak je me nieuwsgierig.
Als Pink Floyd weer bij elkaar komt en ooit nog 'ns in Europa ergens optreedt zal ik er denk ik ook wel bij zijn. Een eenmalig reünieconcert zou leuk zijn, en een tour al helemaal. Al vraag ik me af of dat ooit nog gebeurt, maar dat weet alleen Gilmour neem ik aan.
enigma vind ikzelf erg goed en native american music ook erg goed maar ook metallica en golden earring of deep purple lol
dat krijg je als je pa hard rock fan is
ik vond trouwens de patat erg duur daar 2 bonnen lmao drinken was gedkoopste 1 bon en die stand was naast de kluisjes wagen gelijk naast de ingang
This post was edited by xxrey-apoxx on May 12 2008 04:16pm