d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Concert In Landgraaf > Ben Met Me Pa Geweest :)
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
May 12 2008 04:04pm
Pink Floyd... en dan nick & simon/toppertjes

T__________________________________________________T


Soort van
'At first I was like =]'
'But then I was like =|'

This post was edited by Flatulence on May 12 2008 04:04pm
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
May 12 2008 04:05pm
Quote (Flatulence @ Mon, May 12 2008, 10:04pm)
Pink Floyd... en dan nick & simon/toppertjes

T__________________________________________________T


en??? hou van een hoop soorten muziek zou wat wezen dat je maar 1 soort goed vind word zo saai smile.gif
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 12 2008 04:05pm
Quote (xxrey-apoxx @ Mon, May 12 2008, 10:03pm)
kan wel ik dacht 35 wij hebben het vlak bij de ingang gehaald naast die stand van arrow classic rock

en ja david gilmore wilt niet opnieuw beginnen maar komt nog wel wink.gif


kk dikzak
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
May 12 2008 04:07pm
Quote (xxrey-apoxx @ Tue, May 13 2008, 12:05am)
en??? hou van een hoop soorten muziek zou wat wezen dat je maar 1 soort goed vind word zo saai smile.gif
Natuurlijk, maar dit is wel heel erg extreem. Ieder zijn meug.

Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
May 12 2008 04:09pm
Quote (Flatulence @ Mon, May 12 2008, 10:07pm)
Natuurlijk, maar dit is wel heel erg extreem. Ieder zijn meug.


je weet nog niet van wat voor soort extreme muziek ik nog meer houd jo wink.gif maar inderdaad ieder zijn meug
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
May 12 2008 04:11pm
Quote (xxrey-apoxx @ Mon, 12 May 2008, 23:09)
je weet nog niet van wat voor soort extreme muziek ik nog meer houd jo wink.gif maar inderdaad ieder zijn meug


Vertel! Nu maak je me nieuwsgierig.

Als Pink Floyd weer bij elkaar komt en ooit nog 'ns in Europa ergens optreedt zal ik er denk ik ook wel bij zijn. Een eenmalig reünieconcert zou leuk zijn, en een tour al helemaal. Al vraag ik me af of dat ooit nog gebeurt, maar dat weet alleen Gilmour neem ik aan.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
May 12 2008 04:13pm
Quote (xxrey-apoxx @ Mon, May 12 2008, 11:03pm)
kan wel ik dacht 35 wij hebben het vlak bij de ingang gehaald naast die stand van arrow classic rock

en ja david gilmore wilt niet opnieuw beginnen maar komt nog wel wink.gif


Ik hoop 't!
En ja, daar heb ik mn shirt ook gekocht volgens mij. Met die groene en paarse lichten tongue.gif
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
May 12 2008 04:14pm
Quote (mUMmY- @ Mon, May 12 2008, 10:11pm)
Vertel! Nu maak je me nieuwsgierig.

Als Pink Floyd weer bij elkaar komt en ooit nog 'ns in Europa ergens optreedt zal ik er denk ik ook wel bij zijn. Een eenmalig reünieconcert zou leuk zijn, en een tour al helemaal. Al vraag ik me af of dat ooit nog gebeurt, maar dat weet alleen Gilmour neem ik aan.


enigma vind ikzelf erg goed en native american music ook erg goed maar ook metallica en golden earring of deep purple lol

dat krijg je als je pa hard rock fan is

ik vond trouwens de patat erg duur daar 2 bonnen lmao drinken was gedkoopste 1 bon en die stand was naast de kluisjes wagen gelijk naast de ingang

This post was edited by xxrey-apoxx on May 12 2008 04:16pm
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 12 2008 04:29pm
Quote (xxrey-apoxx @ Mon, May 12 2008, 10:14pm)
enigma vind ikzelf erg goed en native american music ook erg goed maar ook metallica en golden earring of deep purple lol

dat krijg je als je pa hard rock fan is

ik vond trouwens de patat erg duur daar 2 bonnen lmao drinken was gedkoopste 1 bon en die stand was naast de kluisjes wagen gelijk naast de ingang


patat duur is juist goed voor jou want je bent al kk dik
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
May 12 2008 04:31pm
Quote (xxrey-apoxx @ Mon, May 12 2008, 11:14pm)
enigma vind ikzelf erg goed en native american music ook erg goed maar ook metallica en golden earring of deep purple lol

dat krijg je als je pa hard rock fan is

ik vond trouwens de patat erg duur daar 2 bonnen lmao drinken was gedkoopste 1 bon en die stand was naast de kluisjes wagen gelijk naast de ingang


Meh, ik heb alleen bier en een t shirt gekocht.
Wel geniaal dat er ook een haribo stand was btw. XD

Hoe was jij trouwens naar 't concert gegaan?
Treinen waren echt vreselijk. O_O

This post was edited by Skulvar on May 12 2008 04:31pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll